Μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας ολοένα και περισσότερο επιλέγουν την Ελλάδα και συγκεκριμένα το λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της MSC Cruises Angelo Capurro, το πρώτο λιμάνι της Ελλάδας θα γίνει homeport (λιμένας επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών) για το πλοίο «ΜSC LIRICA»το 2021.

Τα σχέδια της MSC Cruises για την Ελλάδα
Το MSC Lirica θα προσφέρει μια νέα κρουαζιέρα 7 διανυκτερεύσεων σε 23 ξεχωριστές διαδρομές μεταξύ Μαΐου και Σεπτεμβρίου 2021 από τον Πειραιά στις οποίες θα περιλαμβάνονται προορισμοί όπως η Μύκονος, η Χάιφα του Ισραήλ, η Λεμεσός στην Κύπρο, η Ρόδος και το Κουσάντασι πριν επιστρέψει στον Πειραιά.
Η MSC Cruises για φέτος και το 2021 έχει σχεδιάσει την παρουσία στη χώρα μας έξι κρουαζιερόπλοιων έναντι πέντε το 2019 ενώ στα μελλοντικά πλάνα της είναι η αύξηση του στόλου των πλοίων της σε 25 έως το 2027.
Σε ό,τι αφορά το MSC Lirica έχει μήκος 274,9 μέτρα, χωρητικότητα 65,591 GT και μέγιστη χωρητικότητα 2.679 επιβατών. Το κρουαζιερόπλοιο διαθέτει 992 καμπίνες και 721 μέλη πλήρωμα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τους 21,7 κόμβους.

Η MSC Cruises είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες κρουαζιέρας διεθνώς με έδρα τη Γενεύη και είναι μέρος του ναυτιλιακού ομίλου  MSC Group.

Διαθέτει στόλο 17 σύγχρονων και καινοτόμων πλοίων με πρόσβαση σε περισσότερους από 200 προορισμούς σε 5 ηπείρους.

Ο πρόεδρος της ΕΕΚΦΝ Θ.Κόντες

Ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας Θεόδωρος Κόντες χαρακτήρισε εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι όλο και περισσότερες εταιρίες κρουαζιέρας επιλέγουν τη χώρα μας για την ανάπτυξης του προϊόντος τους και κυρίως το λιμάνι του Πειραιά.

Είπε επίσης ότι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στη Βενετία με την παλίρροια και τις αντιδράσεις οικολογικών οργανώσεων που ζητούν να απαγορευτεί η διέλευση των κρουαζιερόπλοιων έχουν οδηγήσει πολλές εταιρίες στο λιμάνι του Πειραιά καθώς συνδυάζει και την Αδριατική αλλά και χώρες της ανατολικής Μεσογείου.

Αναφορικά με τις γεωπολιτικές εξελίξεις στην ανατολική Μεσόγειο ο κ. Κόντε τόνισε ότι οι εταιρίες του κλάδου τις παρακολουθούν χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής, να έχει αποφασιστεί κάποια τροποποίηση δρομολογίων.

Χαρακτήρισε επίσης θετικό ότι από του χρόνου και Τούρκοι επιχειρηματίες με δύο κρουαζιερόπλοια θα δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο. Πρόκειται για την τουρκική Ets tur που έχει προβεί ήδη στην αγορά του πλοίου Gemini που βρίσκεται στο Κερατσίνι και το οποίο ναυλώνανε τα τελευταία τρία χρόνια.

Το συγκεκριμένο βαπόρι τόνισε θα παίρνει επιβάτες και από τον Πειραιά και από το Τσεσμέ. Επίσης, ανέφερε ότι Τούρκοι επιχειρηματίες έχουν προβεί σε αγορά από τη Santacruises του κρουαζιερόπλοιου SAGASAPPHIRE και το οποίο θα δρομολογηθεί από του χρόνου από το Μπόντουρμ για τα ελληνικά νησιά.

Συνολικά έξι κρουαζιερόπλοια δύο της ελληνικής εταιρίας celestyal cruises, δύο της MSC και δύο τουρκικά θα δραστηριοποιούνται στα ελληνικά νησιά από το 2021 ανέφερε.

Την ίδια ώρα στελέχη του ΟΛΠ εκφράζουν αισιοδοξία για αύξηση στις αφίξεις σημειώνοντας ότι το 2019 αναμένονταν να κλείσει με περίπου 1.100.000 επιβάτες κρουαζιερόπλοιων έναντι 960.000 το 2018, ενώ για τα επόμενα χρόνια με βάση τις προ κρατήσεις αναμένεται μια αύξηση της τάξεως του 10%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ