Στην “αρένα” των πωλήσεων luxury ειδών ρίχνονται οι οίκοι όπως LVMH, Gucci, Prada, Burberry, Balecianga κ.α.,έχοντας να αντιμετωπίσουν μια σειρά προκλήσεων όπως οι γεωπολιτικές εξελίξεις και η αναταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Αλώβητος και μάλιστα κερδισμένος φαίνεται πως βγαίνει ο όμιλος της Louis Vuitton, καθώς αύξησε κατακόρυφα τις πωλήσεις του το πρώτο τρίμηνο, ήτοι 23% σε οργανική βάση στα 18 δισεκατομμύρια ευρώ (19,5 δισεκατομμύρια δολάρια).
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες, καθώς οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 17%. Η μητρική της Louis Vuitton και του Dior ενισχύθηκε από την ανθεκτική ζήτηση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη κι έτσι μέχρι στιγμής αναδεικνύεται ως ο κερδισμένος της μάχης των πωλήσεων-κερδών.
Τα οργανικά έσοδα του οίκου σε ΗΠΑ και Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 26% και 45%, αντίστοιχα, το τρίμηνο, έναντι αύξησης κατά 8% στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας.
Η μετοχή της ενισχύθηκε μέχρι και 1,8% στο Παρίσι το πρωί, περιορίζοντας τις απώλειες από τις αρχές του έτους στο 12%. Η χρηματιστηριακή αξία της LVMH πλησιάζει τα 322 δισ. ευρώ (348 δισ. δολάρια).