Στον κόσμο των πολυεθνικών δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί. Υπάρχουν αριθμοί και δεδομένα. Η διαδρομή της Media Markt στην Ελλάδα, δεν χαρακτηρίζεται από καλά θεμελιώδη μεγέθη. Δεν κατάφερε να παρουσιάσει λειτουργική κερδοφορία, δεν μπόρεσε να διεισδύσει στην αγορά, δεν ευνοήθηκε από τις συνθήκες και την παρατεταμένη οικονομική κρίση που βύθισε την καταναλωτική δυνατότητα των Ελλήνων.
Οι συσσωρευμένες ζημιές της Ελληνικής Media Markt έχουν ανησυχήσει τα κεντρικά της μητρικής εταιρείας. Ήδη υπάρχουν εισηγήσεις για αποχώρηση από την Ελληνική αγορά. Το ερώτημα είναι πως θα γίνει αυτή η αποχώρηση χωρίς να προκαλέσει νέους τριγμούς και νέες ζημιές. Η Media Markt πρέπει να πουλήσει ή να βάλει στρατηγικό συνεταίρο στο ελληνικό “μαγαζί” της. Το έχει ξανακάνει άλλωστε η Media Markt στη Ρωσία.
Όλα τα ανωτέρω, δεν αποτελούν δημοσιογραφικές εικασίες. Οι επαφές της διοίκησης με ελληνικό επιχειρηματικό όμιλο που ήδη δραστηριοποιείται στην αγορά τεχνολογίας έχουν γίνει. Τα αποτελέσματα δεν έχουν φανεί ακόμη…