Το Τemu έχει φέρει τα πάνω-κάτω στην αγορά του e-commerce ανταγωνιζόμενο το Shein αλλά και πιο παραδοσιακούς παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στοιχεία έρευνας της εταιρείας ερευνών Attain για το ποιες ηλικίες προτιμούν το Temu, έρχονται να διαψεύσουν τη φήμη της κινεζικής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου ως προορισμού για νεότερους καταναλωτές.
Boomers και Γενιά X αποδεικνύονται οι πιο πιστοί λάτρεις της πλατφόρμας.
Οι Boomers 59 ετών και άνω ήταν οι πιο πιστοί, κάνοντας περίπου έξι παραγγελίες σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία αξιοποιεί δεδομένα πιστωτικών καρτών από ένα πλήθος 6,5 εκατομμυρίων καταναλωτών.
«Η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές οι οποίοι εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain, Μπράιν Μάντελμπαουμ.