Η είδηση πως οι οίκος Burberry, η κορυφαία βρετανική εταιρία μόδας, κατέστρεψε ρούχα, αξεσουάρ και αρώματα αξίας 31 εκατ. δολαρίων πέρυσι, για να προστατεύσει το εμπορικό της σήμα, προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και πολλά σχόλια παγκοσμίως.
Ο οίκος έχει καταστρέψει τα τελευταία πέντε χρόνια πολυτελή προϊόντα αξίας σχεδόν 100 εκατ. δολαρίων προκειμένου να αποτρέψει την φτηνή πώλησή τους με στόχο να διατηρήσει ψηλά το προφίλ της επωνυμίας και να μην φτάσουν τα πολυτελή είδη στα χέρια όσων μπορούν να τα πουλήσουν με έκπτωση και να υποτιμήσουν το εμπορικό σήμα.
Ίδια πρακτική ακολουθείται σύμφωνα με τα διεθνή δημοσιεύματα και από τον οίκο Chanel, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό προϊόντων που καταστρέφονται.
Ο οίκος Louis Vuitton είναι επίσης ανάμεσα στους οίκους που κάθε χρόνο καταστρέφει απούλητες τσάντες και δερμάτινα αξεσουάρ.
Αντίστοιχη αποκάλυψη είχε γίνει πριν από μερικά χρόνια και για το τεράστιο απόθεμα με απούλητα ρούχα της Abercrombie & Fitch.