Στις λευκές συσκευές (κουζίνες, πλυντήρια, ψυγεία κλπ) μπαίνει δυναμικά η αλυσίδα Πλαίσιο μέσα στο 2019, εμπλουτίζοντας έτσι σημαντικά την γκάμα των προϊόντων της η οποία πλέον θα αφορά όλη την οικογένεια και όχι μόνο τους νέους που ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τεχνολογία.
Πρόκειται για μία στρατηγική επιλογή που σύμφωνα με τη διοίκηση επιβάλλεται και από το γεγονός ότι οι λευκές συσκευές έχουν πλέον πολλή περισσότερη τεχνολογία από ότι στο παρελθόν.
Το πώς τα προϊόντα αυτά θα τοποθετηθούν μέσα στα καταστήματα Πλαίσιο δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμα, όμως σίγουρα η νέα κατεύθυνση που ακολουθεί η εταιρεία με μεγαλύτερα καταστήματα όπως αυτό της Αγ. Παρασκευής και το πιο πρόσφατο των Χανίων σίγουρα συνδέεται και με την συγκεκριμένη επιλογή.
Πάντως το 2019 είναι μία χρονιά ορόσημο για το Πλαίσιο καθώς φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια απόλυτα επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά με αφετηρία το πρώτο κατάστημα στη Στουρνάρη που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1969.
Το 2018 η εταιρεία παρουσίασε τζίρο €308,9 εκατ. (+8% από την προηγούμενη χρονιά) ενώ στα αξιοσημείωτα οφείλουμε να προσθέσουμε τα 1.500 άτομα προσωπικό, τους 330.000 εταιρικούς πελάτες καθώς και τους 4.000 μετόχους.