Ψηφιοποιείται κι επεκτείνεται το Πλαίσιο με επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ, για να προσφέρει και την υπηρεσία του last mile, δηλαδή την αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, από το logistics center της εταιρείας έως τον τελικό πελάτη – καταναλωτή, όπως ανέφερε ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος της εταιρείας μετά την βράβευσή του ως «Έλληνα Επιχειρηματίας της Χρονιάς». Ο κ. Γεράρδος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο και επέκτασης με εξαγορά, αν προκύψει καλή ευκαιρία.
Η επένδυση στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της επιχείρησης με ταυτόχρονη αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες, που θα μπορούν να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή την διαδρομή της παραγγελίας τους. Σημειώνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει αυτή τη στιγμή το 15% του τζίρου της Πλαίσιο ΑΕΒΕ.
Στο πλαίσιο της επένδυσης αυτής που αναμένεται να υλοποιηθεί εντός του 2022 το Πλαίσιο θα ενισχύσει το στόλο διανομής του με βαν, ενώ πρόκειται να επενδύσει και σε λογισμικό για να στηρίξει τις προσφερόμενες υπηρεσίες. «Η λογική μας δεν είναι να είμαστε απλά box movers. Γι’ αυτό και πρέπει να στηρίξουμε την εξυπηρέτηση μας με after sales service και να είμαστε δίπλα στον πελάτη συνέχεια», είπε ο κ. Γεράρδος.
Διατηρεί ικανά αποθέματα
Ο κ. Γεράρδος είπε ότι το Πλαίσιο διατηρεί αυτή τη στιγμή ικανά αποθέματα στις αποθήκες του για να αντιμετωπίσει τις αναταράξεις που παρατηρούνται στην αγορά, στις μεταφορές και στις παραδόσεις των εμπορευμάτων.
Όπως εξήγησε, αυτή τη στιγμή στην αγορά εκτός από προϊόντα τεχνολογίας που αντιμετωπίζουν ζητήματα παραδόσεων λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών και της έλλειψης σε κοντέινερ, υφίστανται επίσης ορισμένες ελλείψεις και στις λευκές συσκευές, λόγω όγκου που προκαλεί προβλήματα αποθήκευσης. Σχετικά με τις λευκές συσκευές είπε ότι σταδιακά αυξάνουν τη συμμετοχή τους στις πωλήσεις της εταιρείας και το ποσοστό τους πλησιάζει το 10%, στο σύνολο των πωλήσεων, με ευρύ πεδίο ανάπτυξης μέσα στα επόμενα χρόνια.
Το Πλαίσιο θέλει να διατηρεί το χαμηλότερο επιτόκιο έναντι του ανταγωνισμού του μέσω του προγράμματος δόσεων “Μήνα- Μήνα” που εφαρμόζει χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας από πλευράς του πελάτη. Το επιτόκιο ανέρχεται μηνιαίως σε ποσοστό 12%.
Την ίδια στιγμή ο κύριος Γεράρδος δεν απέκλεισε την πιθανότητα μίας εξαγοράς, αναφέροντας ότι εφόσον παρουσιαστεί μία καλή ευκαιρία το Πλαίσιο θα την εξετάσει με ενδιαφέρον, υπό την προϋπόθεση ότι η υπό εξαγορά οντότητα δεν θα φέρει εγγενή προβλήματα που θα κληθεί να λύσει στη συνέχεια η δική του εταιρεία.
«Δεν έχουμε δει κάμψη στις αγορές προϊόντων από τα καταστήματά μας, δεδομένου ότι εκτός των άλλων εξυπηρετούμε ένα κοινό υψηλού εισοδήματος, το οποίο αναζητά το καλύτερο προϊόν στα ράφια μας, χωρίς να περιορίζει τις απαιτήσεις του σε ποιότητα», είπε επίσης.
Αναφερόμενος στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η Turbo X όπως σημείωσε ο Γιώργος Γεράρδος, έχει πλέον σταθεροποιηθεί σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο πωλήσεων σε ετήσια βάση. Τις καλύτερες πωλήσεις από τη γκάμα της Turbo X εμφανίζουν οι τηλεοράσεις. Από το σύνολο του κύκλου εργασιών του Πλαισίου, το 25% αντιστοιχεί σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.