Το P Zero πέτυχε τους καλύτερους χρόνους γύρου, σε υγρές και στεγνές συνθήκες, αλλά ταυτόχρονα, οι έμπειροι δοκιμαστές του περιοδικού EVO διαπίστωσαν ότι είναι ασφαλές και παρέχει πληροφόρηση (feedback) στον οδηγό, ή όπως είπαν χαρακτηριστικά μπορείς να “νιώσεις την πρόσφυση”

Το ελαστικό Pirelli P Zero επικράτησε έναντι κορυφαίων αντιπάλων, σε μία σημαντική δοκιμή ελαστικών που διοργάνωσε το περιοδικό Evo, κάτι που αναδεικνύει το κορυφαίο ελαστικό της Pirelli σε αδιαμφισβήτητο παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των υπερυψηλών επιδόσεων.

Το Evo, με σλόγκαν ‘ο ενθουσιασμός της οδήγησης’, ιδρύθηκε το 1998 και κυκλοφορεί σε αρκετές διεθνείς εκδόσεις, απευθυνόμενο στους ενθουσιώδεις οπαδούς των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων σε όλο τον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια της πολυαναμενόμενης συγκριτικής δοκιμής θερινών ελαστικών, το Evo πήρε τα καλύτερα ελαστικά επιδόσεων που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά,  και τα υπέβαλλε σε διεξοδικές δοκιμασίες, όπου το P Zero βρέθηκε αντιμέτωπο με επτά αναγνωρισμένα προϊόντα του ανταγωνισμού.

Αυτές ήταν σχεδιασμένες για την αξιολόγηση βασικών χαρακτηριστικών όπως συμπεριφορά, επιτάχυνση και φρενάρισμα, σε ποικίλες, διαφορετικές συνθήκες, στο στεγνό και στο βρεγμένο. Η δοκιμή περιλάμβανε αφενός  αντικειμενικές μετρήσεις – με μετρήσεις των επιδόσεων των ελαστικών σε ελεγχόμενο περιβάλλον – και υποκειμενικές αξιολογήσεις, όπου μία ομάδα έμπειρων οδηγών δοκιμών του evo αξιολόγησε τα ελαστικά με κριτήριο την πληροφόρηση (feedback) και την αίσθηση από την αλληλεπίδραση μεταξύ αυτοκινήτου και δρόμου.

ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ

Το Pirelli P Zero ξεχώρισε ως γενικός νικητής της δοκιμής και με διαφορά. «Αποσπώντας την πρώτη θέση σε έξι κατηγορίες, το Pirelli ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό στο βρεγμένο, αλλά κέρδισε τις εντυπώσεις και σε υποκειμενικό επίπεδο» έγραψε το Evo. «Πέτυχε τους ταχύτερους γύρους στο στεγνό και το βρεγμένο και μπορούσες να νιώθεις την πρόσφυση.»

Η δοκιμή ελαστικών του Evo πραγματοποιήθηκε με το τελευταίο P Zero σε διάσταση 18”, μία από τις πιο δημοφιλείς διαστάσεις στη γκάμα ελαστικών επιδόσεων της Pirelli – που θα είναι και η διάμετρος που θα υιοθετεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 της FIA με την Pirelli από το 2021 και μετά. Οι διαστάσεις του Pirelli P Zero ξεκινούν από 18” και φτάνουν μέχρι 22”, και εφοδιάζουν μερικά από τα πιο ελκυστικά υπεραυτοκίνητα και hypercars σε όλο τον κόσμο.

ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ

Η δοκιμή του Evo έρχεται να επαληθεύσει μία ακόμα σημαντική νίκη σε δοκιμή για την Pirelli νωρίτερα μέσα στη χρονιά, όταν το P Zero αναδείχτηκε το καλύτερο ανάμεσα σε 11 θερινά ελαστικά από την καταξιωμένη Γερμανική έκδοση Auto Bild, που εκθείασε τις: “άριστες και χωρίς αδυναμίες επιδόσεις.”

Τα ελαστικά P Zero αποτελούν επιλογή των κατασκευαστών για το 50% και πλέον των πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο, ως εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ), που σημαίνει ότι πάνω από τα μισά από τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο φεύγουν από το εργοστάσιο με ελαστικά Pirelli. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 1.100 εγκρίσεις τύπου για το P Zero.