Ένα μεγάλο κοινό, αυτό των έφηβων καταναλωτών, είναι ανεξάντλητο, αλλά όχι δεδομένο. Το ίδιο και ο ανταγωνισμός.

Αυτές τις δύο παραμέτρους ίσως λησμόνησε η Forever 21, η παγκόσμια αλυσίδα ενδυμάτων που κήρυξε πτώχευση σε Ευρώπη και Ασία (σ.σ. διέθετε κατάστημα και στην Ελλάδα) καθώς οι κινούμενες καταναλωτικές μάζες προτίμησαν άλλα brands του λιανικού εμπορίου.

Δείτε επίσης: Πτώχευσε η εταιρεία ένδυσης «Forever 21» που είχε κατάστημα και στην Ελλάδα

Οι χαμηλές τιμές και οι έκτακτες χρηματοδοτήδεις δεν κατάφεραν να δώσουν το φιλί της ζωής σε όλα τα καταστήματα, ωστόσο η αλυσίδα θα επικεντρωθεί στη Βόρεια Αμερική, διασώζοντας ό,τι μπορεί.

Είναι σαφές ότι η αύξηση του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία απομακρύνει τους αγοραστές από αλυσίδες με φυσικά καταστήματα, όπως και η εφήμερη fast fashion, κάποτε με δεσπόζουσα θέση στο λιανεμπόριο, επιδείνωσαν την κατάσταση για την Forever 21, 

Τις πρώτες δύο δεκαετίες του 21ου αιώνα, η επιτυχία που σημείωσε το τρίο των Zara, Forever 21 και H&M είχε ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις για τα μεγάλα ονόματα του μαζικού εμπορίου ρουχισμού μεσαίου κόστους, με καταστήματα κυρίως σε εμπορικά κέντρα, όπως οι Gap, Abercrombie&Fitch και American Eagle, “κλέβοντας” τον γυμνασιακό-λυκειακό, αλλά και τον φοιτητικό κόσμο με όπλο τα “μοδάτα” ενδύματα, η ποικιλία των οποίων ανανεωνόταν με ταχύτατο ρυθμό.

Πλέον όμως η Forever 21 δεν παίζει σε άδειο γήπεδο, καθώς αλυσίδες όπως η Gap, η Old Navy και η Urban Outfitters έχουν επιταχύνει τις αλυσίδες εφοδιασμού τους ώστε να αντιδρούν ταχύτερα στις νέες τάσεις. Επιπλέον, πολλές αλυσίδες, όπως η Ann Taylor, η Express και η Bloomingdale, προσχωρούν τώρα, πίσω από την πρωτοπόρο Rent The Runway, στην αγορά της ενοικίασης ενδυμάτων.

Άλλες φίρμες όπως οι Boohoo, Fashion Nova και Asos προσφέρουν ήδη στους καταναλωτές νέες επιλογές, ενώ η αλυσίδα Primark, βρετανική εταιρεία με βάση τα φυσικά καταστήματα, έχει ξεκινήσει να ανοίγει μαγαζιά και στις ΗΠΑ. Επιπλέον, οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ενδυμάτων διαδικτυακά κερδίζουν επίσης έδαφος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here