Ένα μεγάλο κοινό, αυτό των έφηβων καταναλωτών, είναι ανεξάντλητο, αλλά όχι δεδομένο. Το ίδιο και ο ανταγωνισμός.
Αυτές τις δύο παραμέτρους ίσως λησμόνησε η Forever 21, η παγκόσμια αλυσίδα ενδυμάτων που κήρυξε πτώχευση σε Ευρώπη και Ασία (σ.σ. διέθετε κατάστημα και στην Ελλάδα) καθώς οι κινούμενες καταναλωτικές μάζες προτίμησαν άλλα brands του λιανικού εμπορίου.
Δείτε επίσης: Πτώχευσε η εταιρεία ένδυσης «Forever 21» που είχε κατάστημα και στην Ελλάδα
Οι χαμηλές τιμές και οι έκτακτες χρηματοδοτήδεις δεν κατάφεραν να δώσουν το φιλί της ζωής σε όλα τα καταστήματα, ωστόσο η αλυσίδα θα επικεντρωθεί στη Βόρεια Αμερική, διασώζοντας ό,τι μπορεί.
Είναι σαφές ότι η αύξηση του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία απομακρύνει τους αγοραστές από αλυσίδες με φυσικά καταστήματα, όπως και η εφήμερη fast fashion, κάποτε με δεσπόζουσα θέση στο λιανεμπόριο, επιδείνωσαν την κατάσταση για την Forever 21,
Τις πρώτες δύο δεκαετίες του 21ου αιώνα, η επιτυχία που σημείωσε το τρίο των Zara, Forever 21 και H&M είχε ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις για τα μεγάλα ονόματα του μαζικού εμπορίου ρουχισμού μεσαίου κόστους, με καταστήματα κυρίως σε εμπορικά κέντρα, όπως οι Gap, Abercrombie&Fitch και American Eagle, “κλέβοντας” τον γυμνασιακό-λυκειακό, αλλά και τον φοιτητικό κόσμο με όπλο τα “μοδάτα” ενδύματα, η ποικιλία των οποίων ανανεωνόταν με ταχύτατο ρυθμό.
Πλέον όμως η Forever 21 δεν παίζει σε άδειο γήπεδο, καθώς αλυσίδες όπως η Gap, η Old Navy και η Urban Outfitters έχουν επιταχύνει τις αλυσίδες εφοδιασμού τους ώστε να αντιδρούν ταχύτερα στις νέες τάσεις. Επιπλέον, πολλές αλυσίδες, όπως η Ann Taylor, η Express και η Bloomingdale, προσχωρούν τώρα, πίσω από την πρωτοπόρο Rent The Runway, στην αγορά της ενοικίασης ενδυμάτων.
Άλλες φίρμες όπως οι Boohoo, Fashion Nova και Asos προσφέρουν ήδη στους καταναλωτές νέες επιλογές, ενώ η αλυσίδα Primark, βρετανική εταιρεία με βάση τα φυσικά καταστήματα, έχει ξεκινήσει να ανοίγει μαγαζιά και στις ΗΠΑ. Επιπλέον, οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ενδυμάτων διαδικτυακά κερδίζουν επίσης έδαφος.