Σχεδόν 1 μήνας έχει περάσει από το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας της Disney στα πρότυπα του Netflix.
Παρά το γεγονός ότι υπήρξαν κακοτοπιές η νέα streaming υπηρεσία εξασφάλισε 22 εκατ. συνδρομές αυτή την περίοδο.
Εξάλλου όπως είχε ανακοινώσει η εταιρεία, h πρώτη μόλις μέρα λειτουργίας της, συνοδεύτηκε από 10 εκατ. συνδρομές.
Σε καθημερινή βάση 9,5 εκατ. ήταν οι ενεργοί χρήστες της πλατφόρμας, σκαρφαλώνοντας με αυτόν τον τρόπο στην πρώτη θέση στα Apple και Google app store, σύμφωνα με την Apptopia.
Μένει να αποδειχθεί εάν αυτή η επιτυχημένη πορεία θα συνεχιστεί, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Disney προσέφερε δοκιμαστική δωρεάν συνδρομή για τους τηλεθεατές.