H Ελλάδα θέλει να γίνει κόμβος στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, χωρίς ωστόσο να διαθέτει σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα σημαντικότερα λιμάνια της. Ακόμη περιμένουμε να επιλεγεί ανάδοχος για τη σύνδεση του προβλήτα 6 (έξι) του λιμένος Θεσσαλονίκης με το σιδηροδρομικό δίκτυο…
Από την άλλη πλευρά, με την ελάχιστη δυνατή δυναμικότητα λειτουργεί η σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά. Έπρεπε να έρθουν οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις για να δούμε τρένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ενώ ο διαγωνισμός για την αναβάθμιση του τμήματος Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο φαίνεται ότι θα μείνει για καιρό «βαλτωμένος», λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.
Επειδή δεν υπάρχουν ισχυροί παράγοντες που να στηρίζουν τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, τα σιδηροδρομικά έργα έχουν την τύχη της σύμβασης 717: Ή δεν ξεκινούν ποτέ ή δεν τελειώνουν ποτέ! Τι να κάνουν και οι επενδυτές των λιμανιών; Περιμένουν… το τρένο!
Από ΧΡΗΜΑ WEEK