Σε δεινή θέση βρέθηκε μετά και την τελευταία κρίση η ελβετική ωρολογοποιία Swatch, κατασκευάστρια ρολογιών των brands Omega και Longines, με τις πωλήσεις της να πέφτουν μόνο τον Ιούνιο κατά 43%.
Χθες η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σκοπεύει να συντομεύσει το οριστικό «λουκέτο» καταστημάτων της στην Ιαπωνία και αλλού.
Μέχρι στιγμής έχουν κλείσει 260 καταστήματα, και πλέον λειτουργούν 1800 παγκοσμίως.
Περικοπές θέσεων εργασίας
Η κρίση προκάλεσε παράλληλα την περικοπή θέσεων εργασίας κυρίως σε καταστήματα της Swatch. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Nick Hayek, το πρόβλημα με τη μείωση των θέσεων εργασίας στις κακές περιόδους είναι η δυσκολία που υπάρχει να βρεθεί εξειδικευμένο προσωπικό όταν η αγορά ανακάμψει.
Πρόσθεσε δε, ότι η Swatch αισιοδοξεί ότι θα επιστρέψει σύντομα στην κερδοφορία, και τελικά το έτος θα είναι κερδοφόρο μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων και του lockdown.
Οι λειτουργικές ζημιές που εμφάνισε η εταιρεία στο πρώτο εξάμηνο, μεταδίδει το πρακτορείο Βloomberg, ανήλθαν στα σε 347 εκατομμύρια δολάρια.
Για το β΄εξάμηνο, η ωρολογοποιία ετοιμάζει… εκπλήξεις, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, μεταξύ άλλων ρολογιών Omega του James Bond και ενός smartwatch της Tissot.