Στην περαιτέρω ενίσχυση των επενδύσεων το 2022 στοχεύει η PepsiCo Hellas, που αποσκοπούν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων, τα οποία συνδυάζουν την περισσότερο υγιεινή διατροφή σε προσιτές τιμές, στην περαιτέρω ψηφιοποίησή της, όσο και την περαιτέρω ενδυνάμωσή της στα εργαλεία προώθησης και πωλήσεων.
Σύμφωνα με την Δέσποινα Τσαγγάρη, γενική διευθύντρια της PepsiCo Hellas, θετικά είναι τα αποτελέσματα της υλοποίησης του τριετούς στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της PepsiCo Hellas για την ενίσχυση της επιχειρηματικής και οικονομικής θέσης της εταιρείας, μετά και την ολοκλήρωση της απορροφήσεως της PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ από την TASTY FOODS ΑΒΓΕ και την μετονομασία της τελευταίας σε PepsiCo Hellas, όπως καταδεικνύεται στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δωδεκαμήνου του 2020. Η στρατηγική συγχώνευση σε έναν ενιαίο οργανισμό, εκτιμάται ότι θα συμβάλει σημαντικά στο άμεσο μέλλον προς την κατεύθυνση της απλοποίησης, του εξορθολογισμού και της καλύτερης λειτουργίας της οργάνωσης, διαχείρισης και διοίκησης των δύο κλάδων, τροφίμων και αναψυκτικών.
Αναφορικά με τα αποτελέσματα κερδοφορίας στον κλάδο τροφίμων το μικτό κέρδος της χρήσεως ανήλθε σε ποσό 59,016 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 55,978 εκατ. ευρώ το 2019. Η παραπάνω αύξηση (5,43%) οφείλεται κατά κύριο λόγο στην άνοδο που εμφάνισαν οι πωλήσεις. Οι πωλήσεις από 117,492 εκατ. ευρώ το 2019 διαμορφώθηκαν σε 120,806 εκατ. ευρώ το 2020, αυξήθηκαν δηλαδή κατά 3,314 εκατ. ευρώ και σε ποσοστό κατά 2,82%. Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (0,45%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς εμπορευμάτων (27,393 εκατ. ευρώ έναντι 25,244 εκατ. ευρώ το 2019) σε συνάρτηση και με την αύξηση των πωλήσεων. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η άνοδος των πωλήσεων αιτιολογεί πλήρως την αύξηση του μικτού κέρδους για τη χρήση 2020. Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων (κέρδη) διαμορφώθηκαν στα 6,9 εκατ. ευρώ, -13% σε σχέση με το 2019. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εξόδων διάθεσης, καθώς και των λοιπών εξόδων και απομειώσεων. Σημειώνεται πως ο Όμιλος PepsiCo Hellas (συμπεριλαμβάνοντας τα αποτελέσματα χρήσεων του 2020 και των δύο εταιρειών) έκλεισε με πωλήσεις στα 158,4 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μικρή μείωση κατά 2,3% συγκριτικά με το 2019, με τον τομέα των τροφίμων να αυξάνεται, ενώ των αναψυκτικών να μειώνεται.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας ο Όμιλος λειτούργησε υποδειγματικά έχοντας στο επίκεντρο τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες του και εξασφαλίζοντας πρωτίστως την ασφάλεια και την υγεία τους. Ο Όμιλος διατήρησε όλες τις θέσεις εργασίας, ενώ δόθηκαν και επιπλέον οικονομικά κίνητρα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής του εργοστασίου και του διανεμητικού κέντρου.
Για το 2021, η PepsiCo Hellas αναμένει πολύ σημαντική βελτίωση έναντι του 2020 σε ό,τι αφορά στις οικονομικές της επιδόσεις, ξεπερνώντας ακόμα και το επίπεδα του 2019, με διψήφια ανάπτυξη.
Αναφορικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, για το 2021 και 2022, η διοίκηση σχεδιάζει:
α) Να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο τις οικονομίες κλίμακος και τα εμπορικά πλεονεκτήματα που επιφέρει η συγχώνευση με την εταιρεία PEPSICO-HBH.
β) Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, αλλά και την προώθηση νέων που στοχεύουν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή.
γ) Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακος.
δ) Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών (όπως αυτή για την παραγωγή και διανομή νέου εμφιαλωμένου νερού) καθώς και τη βελτίωση της παραγωγικότητας.
ε) Τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρίας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, Έμφαση στο περιβάλλον και Ανταπόδοση στην κοινωνία.
Παράλληλα, με δεδομένη τη δέσμευση της διοίκησης για λειτουργία µε απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον με βασική αρχή της την εξοικονόμηση ενέργειας, η PepsiCo Hellas συνεχίζει να ασκεί τις δραστηριότητές της με τρόπο που σέβεται την προστασία του περιβάλλοντος (συνεχής προσπάθεια μείωσης του αποτυπώματος). Έχει ενσωματώσει κατάλληλες διαδικασίες στις δραστηριότητές της λειτουργώντας με αίσθημα ευθύνης προς το περιβάλλον προσαρμόζοντας τις επιχειρηματικές της πρακτικές σε θέματα όπως η χρήση 100% ανακυκλώσιμου πλαστικού στα αναψυκτικά της, η ανακύκλωση, η μείωση ενέργειας, η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και η συνεχής εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της.