Όταν εξαγοράζει κανείς μια εταιρεία που την εμπιστεύονται κορυφαίοι όμιλοι όπως Amazon, BMW, Cisco, πανεπιστημιακά ιδρύματα, κρατικές υπηρεσίες αλλά και κλάδοι των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων τότε οι προσδοκίες και οι προοπτικές που δημιουργούνται είναι ιδιαίτερα υψηλές.
Ο ελληνικών συμφερόντων όμιλος PeopleCert προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση καθώς εξαγόρασε την αμερικανική εταιρεία επαγγελματικών πιστοποιήσεων, International Association for Six Sigma Certification (IASSC), η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς παγκοσμίως για τα ανώτερα και ανώτατα επιχειρηματικά στελέχη.
- «Η συγκεκριμένη εξαγορά από την PeopleCert, εταιρεία ηγέτη στη διεξαγωγή εξετάσεων και πιστοποίησης επαγγελματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων, επιβεβαιώνει την εξωστρεφή στρατηγική της και την υλοποίηση του σχεδιασμού της για εξαγορές που καθιστούν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει ανταγωνιστικό διεθνώς», σημείωσε από την πλευρά του ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Βύρων Νικολαΐδης
«Η απόκτηση του IASSC αποτελεί σημαντικό σταθμό στο στρατηγικό πλάνο επέκτασή μας σε όλες τις αγορές και ειδικότερα στις επαγγελματικές πιστοποιήσεις, στην οποία ήδη έχουμε αξιόλογη παρουσία στον τομέα πιστοποίησης του ITSM (IT Service Management)» επισημαίνει ο κ. Νικολαΐδης και προσθέτει: «Καλωσορίζουμε το νέο μέλος του Ομίλου μας έχοντας βαθιά την πίστη ούτε γινόμαστε ακόμα πιο δυνατοί αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των επαγγελματιών που θέλουν συνεχώς να ενισχύουν τις δυνατότητες του φθάνοντας πιο κοντά στο ατομικό και συλλογικό τους όραμα.», τόνισε.
Η IASSC αποτελεί βασικό συνεργάτη εταιρειών οργανισμών και κυβερνήσεων στις πιστοποιήσεις επαγγελματικών δεξιοτήτων για περισσότερο από μία δεκαετία. Το βασικό της προϊόν, που εντάσσεται πλέον στην οικογένεια πιστοποιήσεων της PeopleCert, είναι το Lean Six Sigma Professional Credentialing.
Η πιστοποίηση αυτή είναι σημαντικό εφόδιο για τους επαγγελματίες και τις εταιρίες, συνιστά κρίσιμη επιχειρησιακή διαδικασία καθώς περιλαμβάνει εργαλεία και τεχνικές για τη βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, την εξάλειψη ελαττωμάτων και την εγγύηση της ποιότητας σε όλες τις υπηρεσίες. Το Six Sigmaκαθοδηγεί τις εταιρείες, ώστε να αποφεύγουν λάθη στις λειτουργίες τους: Από την παραγωγή, την τεχνική υποστήριξη μέχρι και τη διεύθυνση προσωπικού και το τμήμα εξυπηρέτησης.