«Ασθενικές» ήταν οι επιδόσεις των εμπορικών καταστημάτων του Πειραιά κατά την περίοδο των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων, όπως αποτυπώνεται σε σχετική μελέτη του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς.
Οι ερωτηθέντες σε ποσοστό 73% δήλωσαν πτώση πωλήσεων, το 22% των καταστημάτων παρέμεινε στα ίδια περσινά επίπεδα και μόνο ένα ποσοστό της τάξης του 5% σημείωσε άνοδο πωλήσεων.
Από τα καταστήματα που κινήθηκαν πτωτικά, το 70% δήλωσε πτώση έως 20% και το υπόλοιπο 30% δήλωσε μεγαλύτερο ποσοστό πτώσης στις πωλήσεις του.
Όσον αφορά στις επιλογές των καταναλωτών, ο κλάδος της ένδυσης – υπόδησης, ήταν πρώτος στις προτιμήσεις του.
Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποδεικνύουν, ότι δυστυχώς και οι φετινές εκπτώσεις δεν βοήθησαν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του Πειραιά να ανακάμψουν οικονομικά και παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα υποδέχθηκαν τις εκπτώσεις με γενναία ποσοστά, εν τούτοις η καταναλωτική συμπεριφορά ήταν συγκρατημένη.
Για μια ακόμη φορά διαπιστώθηκε ότι τα παρατεταμένα έργα τραμ και μετρό, όπως επίσης και το κυκλοφοριακό δημιουργούν δυσμενείς συνθήκες και λειτουργούν αποτρεπτικά στην επισκεψιμότητα της αγοράς του Πειραιά.
Επίσης, μεγάλο ποσοστό καταστηματαρχών αναφέρθηκαν στο θεσμό των ενδιάμεσων εκπτώσεων, δηλώνοντας ότι δημιουργεί σύγχυση και αποπροσανατολίζει τους καταναλωτές και για το λόγο αυτό ζητούν την κατάργησή του.