Φ.Κ.
Τα παρκέ του ευρωπαϊκού μπάσκετ έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εταιρειών και ομίλων που… κάνουν χορηγικό μπάσιμο στο δημοφιλές άθλημα.
Και στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της εφετινής Stoiximan Greek Basketball League, γνωστές εταιρείες επενδύουν στον αθλητισμό για την προβολή τους, την ίδια ώρα που ξένοι και εγχώριοι επενδυτές… ρίχνουν μεγάλα budget για την δραστηριοποίησή τους στο ελληνικό μπάσκετ.
Πέραν του billionaire Τέλη Μυστακίδη που είναι στο κατώφλι της Πυλαίας για την ΚΑΕ ΠΑΟΚ, ο έτερος ιστορικός σύλλογος της Θεσσαλονίκης, η ΚΑΕ Άρης έχει εδώ και καιρό τον billionaire του, τον Ρίτσαρντ Σιάο, τον 24χρονο επιχειρηματία /διευθύνοντα σύμβουλο του RCH Group και φίλο του Γιάννη Αντετοκούνμπο, με το NBA Europe να έρχεται και να… απειλεί την πρωτοκαθεδρία της Euroleague των ισχυρών μετόχων.
Μην ξεχνάμε την είσοδο της οικογένειας Τσάκου, με μόνιμες θέσεις στα court seats του ΣΕΦ, στο χορηγικό πρόγραμμα της ΚΑΕ Ολυμπιακός, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑρρένΑ.
Το νέο προϊόν έκανε το επόμενο μεγάλο βήμα στον χώρο του αθλητισμού, συμπορευόμενο με την ΚΑΕ Ολυμπιακός σε μια συνεργασία που βασίζεται σε κοινές αξίες: καθαρότητα, δύναμη, αυθεντικότητα.
Το νερό ΑρρένΑ επέλεξε να στηρίξει μια ομάδα με τεράστια ιστορία και αθλητική ταυτότητα, καθώς γίνεται ο συνοδοιπόρος σε κάθε προσπάθεια που στοχεύει ψηλά. Η συνεργασία περιλαμβάνει την προβολή του ονόματος ΑρρένΑ στις επίσημες εμφανίσεις και δράσεις της ομάδας, αλλά και μια σειρά κοινών πρωτοβουλιών που αναδεικνύουν τον ρόλο του φυσικού μεταλλικού νερού στην αθλητική απόδοση και την καθημερινή ευεξία.
Το φυσικό μεταλλικό νερό ΑρρένΑ με το κατάλληλο Ph 7,9, απαλλαγμένο από βαρέα μέταλλα, με μη ανιχνεύσιμα νιτρικά και νιτρώδη και χαμηλή περιεκτικότητα σε άλατα, είναι η ιδανική επιλογή για επαγγελματίες αθλητές αλλά και για όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό.

Η χορηγία αυτή είναι από τις μεγαλύτερες που έχουν συμβεί ιστορικά στον ελληνικό αθλητισμό. Είναι μια στρατηγική συμμαχία με το πάθος και το ήθος του ελληνικού αθλητισμού.
Επίσης, η ανάληψη του ΟΑΚΑ και η αναμόρφωση του από τον Παναθηναϊκό, οι επενδύσεις του ιδιοκτήτη Δημήτρη Γιαννακόπουλου, οι λαμπερές μεταγραφές, σε μία προσπάθεια ολικής επαναφοράς του ιστορικού συλλόγου που στέφθηκε με επιτυχίες, έφεραν την ονοματοδοσία του κλειστού σε TELEKOM CENTER Athens και της ομάδας σε ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ AKTOR ATHENS.

Η χορηγική συμφωνία έχει διάρκεια πέντε ετών και το κλειστό γήπεδο των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων θα ονομάζεται TELEKOM CENTER Athens για τα επόμενα πέντε χρόνια, δηλαδή έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Οι δύο αιώνιοι, με μπάτζετ άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ, οδηγούν την κούρσα στο ελληνικό πρωτάθλημα, με τις υπόλοιπες ομάδες της Stoiximan Greek Basketball League να ακολουθούν και να κονταροχτυπιούνται για το καλύτερο πλασάρισμα από την 3η θέση και μετά…
Ο μακροβιότερος χορηγός του πρωταθλήματος
O βασικός πυλώνας (μέγας χορηγός) του πρωταθλήματος το μαρτυρά και το όνομα της λίγκας Stoiximan Greek Basketball League είναι η Stoiximan. Από το 2012, η Stoiximan κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος και gaming στην Ελλάδα και την Κύπρο. Με σταθερή επένδυση στην καινοτομία και την τεχνολογία, προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες ψυχαγωγίας, με έμφαση στην αξιοπιστία και την εμπειρία του χρήστη.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ανανέωσε την χορηγική της συνεργασία με τη Stoiximan Greek Basketball League, συνεχίζοντας για 13η συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημος Χορηγός του κορυφαίου θεσμού του ελληνικού μπάσκετ.
Η νέα συμφωνία, τριετούς διάρκειας, επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευση και τη διαχρονική στήριξη της Υδρογείου προς το ελληνικό μπάσκετ.
Ως ο μακροβιότερος χορηγός του πρωταθλήματος, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με το άθλημα. Από το πρώτο τζάμπολ μέχρι και τις πιο μεγάλες στιγμές, στέκεται δίπλα στο θεσμό και στους πρωταγωνιστές του, συνδέοντας το όνομά της με το άθλημα που συγκινεί και ενώνει εκατομμύρια φιλάθλους σε όλη τη χώρα.

Στους χορηγούς συγκαταλέγεται η ΕΡΤ και η COSMOTE TELEKOM που αποτελεί την εμπορική μάρκα του Ομίλου ΟΤΕ. Στόχος της είναι να προσφέρει ακόμη πιο προηγμένες και αξιόπιστες υπηρεσίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων, και θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας.
Επίσημος χορηγός είναι και η NBG Pay είναι μια πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα υπηρεσιών ψηφιακών πληρωμών, με την αξιοπιστία της Εθνικής Τράπεζας και την τεχνολογική εξειδίκευση της Global Payments. Η ΝΒG Pay προσφέρει αξιόπιστες και τεχνολογικά καινοτόμες λύσεις που ενδυναμώνουν κάθε επιχείρηση, η οποία αναζητά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών αποδοχής & εκκαθάρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμών.
Νew entries…
Η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank αδειοδοτημένη από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), ξεκίνησε συνεργασία ως Επίσημος Χορηγός της Stoiximan Greek Basketball League (GBL), με στόχο να υποστηρίξει ένα από τα πιο θεαματικά πρωταθλήματα της Ευρώπης.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη Stoiximan Greek Basketball League (GBL) και αναλαμβάνει τον ρόλο του Επίσημου Χορηγού. Η εταιρεία, με το Νο 1 φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ* και τη ΒΙΚΟΣ Cola στο επίκεντρο του χαρτοφυλακίου της, αναλαμβάνει τον ρόλο του Επίσημου Χορηγού ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στον ελληνικό αθλητισμό. Η συνεργασία αυτή στοχεύει στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον ελληνικό αθλητισμό και τους φιλάθλους, προωθώντας τις κοινές αξίες του αθλητισμού, της ευεξίας και της υγείας.
Οι ομάδες του φετινού πρωταθλήματος




Οι νέες συμφωνίες των ομάδων
Η ΒΙΚΟΣ COLA παραμένει στο πλευρό της ΚΑΕ Μαρούσι για δεύτερη χρονιά
Η ΒΙΚΟΣ COLA και η ΚΑΕ Μαρούσι συνεχίζουν μαζί για δεύτερη χρονιά, με ανανεωμένη διάθεση, μπασκετική ενέργεια και δίψα για νέες επιτυχίες. Η συνεργασία τους αποδεικνύει ότι όταν η φρεσκάδα συναντά το πάθος για το παιχνίδι, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι νικηφόρο.
Η ΒΙΚΟΣ COLA θα βρίσκεται και φέτος στο πλευρό της ιστορικής ομάδας του Αμαρουσίου, μοιράζοντας δροσιά, ενθουσιασμό και αυθεντικές στιγμές που φέρνουν πιο κοντά παίκτες και φιλάθλους μέσα κι έξω από το παρκέ.

Ο Αντιπρόεδρος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, δήλωσε: «Με χαρά συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με την ΚΑΕ Μαρούσι. Η ΒΙΚΟΣ COLA στηρίζει έμπρακτα μια ομάδα με ιστορία και δυναμισμό, που εμπνέει τους φιλάθλους της με το πάθος και τη συνέπειά της. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε συνεργασίες που προάγουν τις αξίες του αθλητισμού και την ομαδικότητα».
instacar και ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson μαζί, για 2η συνεχόμενη χρονιά
Το instacar, η πλέον δυναμική ελληνική εταιρεία με υπηρεσίες ευέλικτου leasing και πώλησης οχημάτων, ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson, για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026, της οποίας θα αποτελεί χορηγό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Στόχος της συνεργασίας – η οποία προβλέπει την προμήθεια οχημάτων στους αθλητές και το προπονητικό staff της ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson, καθώς και το χαρακτηριστικό branding του instacar στον αγωνιστικό χώρο – είναι η δημιουργία από κοινού, προγραμμάτων για την αναβάθμιση της εμπειρίας των φιλάθλων του, μέσα από διαδραστικά activations και τη συμμετοχή στη FanZone του γηπέδου, όπως και η σύνδεση του αθλητισμού με την κοινωνία, μέσα από την ανάληψη δράσεων με θετικό κοινωνικό αποτύπωμα.

Το COSMORAMA TRAVEL ταξιδεύει τον Πανιώνιο
Ο Πανιώνιος ανακοίνωσε τον χορηγό ονοματοδοσίας του για τη φετινή αγωνιστική περίοδο, ενημερώνοντας με τη συμφωνία του με το COSMORAMA TRAVEL, το οποίο θα πάρει τη θέση του δίπλα στο όνομα της ομάδας. Το COSMORAMA TRAVEL, η κορυφαία ταξιδιωτική εταιρεία που εδώ και χρόνια ταξιδεύει τους ανθρώπους ως την άκρη της Γης, ενώνει τις δυνάμεις της με έναν από τους πιο Iστορικούς συλλόγους του ελληνικού αθλητισμού.
mediatel: επίσημος χορηγός του Περιστερίου betsson
Η mediatel, κορυφαία ελληνική εταιρεία με ηγετική θέση στο χώρο των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, ξεκινάει τη συνεργασία της με μια από τις πλέον ιστορικές ομάδες μπάσκετ των τελευταίων δεκαετιών στην Ελλάδα, το Περιστέρι betsson, το οποίο θα υποστηρίζει ως επίσημος χορηγός για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η mediatel θα δίνει ενεργά το παρών στους εντός έδρας αγώνες της ομάδας, ενώ θα αναπτύξει – από κοινού με την ΚΑΕ Περιστέρι – δράσεις και προγράμματα για την ενίσχυση της εμπειρίας των φιλάθλων αλλά και για τη σύνδεση του αθλητισμού με την κοινωνική υπευθυνότητα, ενδυναμώνοντας τη σύνδεση της εταιρείας με τους φιλάθλους και την τοπική κοινότητα.
Ο Ευάγγελος Βόγκλης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της mediatel, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που γινόμαστε μέρος της μεγάλης οικογένειας της ΚΑΕ Περιστέρι. Στη mediatel, πιστεύουμε ότι ο αθλητισμός έχει τη δύναμη να ενώνει, να εμπνέει και να δημιουργεί πρότυπα για τις επόμενες γενιές. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, φιλοδοξούμε να προάγουμε την ομαδικότητα, το πάθος για διάκριση και τη συλλογική προσπάθεια, αξίες που διαμορφώνουν το σήμερα και εμπνέουν νέες προσπάθειες και πρωτοβουλίες, μέσα και έξω από τα γήπεδα.».
Η στρατηγική συνεργασία AEK BC – SUNEL
Η στρατηγική συνεργασία AEK BC – SUNEL διευρύνεται: Η νέα φανέλα του Συλλόγου φέρει την «Ενέργεια» της SUNEL.

Η ΑΕΚ BC και ο Όμιλος SUNEL ανακοινώνουν με ιδιαίτερη χαρά τη διεύρυνση της πολυδιάστατης στρατηγικής τους συνεργασίας, με τη SUNEL να αναλαμβάνει Platinum Χορηγός της φανέλας της ΑΕΚ BC για την περίοδο 2025–2026.
Έπειτα από την μετονομασία του Ολυμπιακού Κέντρου Άνω Λιοσίων σε SUNEL Arena – την πρώτη επίσημη ονοματοδοσία σε ελληνικό γήπεδο μπάσκετ – το λογότυπο της SUNEL θα βρίσκεται πλέον στο μπροστινό μέρος της νέας φανέλας της ομάδας. Την ίδια στιγμή, στο πίσω μέρος θα αποτυπώνεται η «The Green Alliance» – η νεοσύστατη εταιρεία του Ομίλου SUNEL- με αποστολή τη συμβολή στον ενεργειακό και τεχνολογικό εκσυγχρονισμό αθλητικών και πολιτιστικών υποδομών σε ολόκληρη την Ευρώπη, μέσω καινοτόμων λύσεων καθαρής ενέργειας, βιώσιμης λειτουργίας και σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών.
Ο Όμιλος SUNEL συγκαταλέγεται σήμερα μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων πολυεθνικών ομίλων ελληνικών συμφερόντων, με διεθνή παρουσία σε 11 χώρες και Γραφεία σε Αθήνα, Λονδίνο, Βαλένθια, Μιλάνο και Βουκουρέστι. Από το 2022, η SUNEL συνεργάζεται με την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία Ameresco Inc., μέσω της κοινοπραξίας Ameresco SUNEL Energy A.E.
Η Εταιρεία Ebury Νέος Χορηγός Του Α.Σ. Καρδίτσας Ιαπωνική

Ο Α.Σ. Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ ανακοινώνει με μεγάλη χαρά ότι η EBURY αποτελεί χορηγό της ομάδας μας για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Πρόκειται για μια συνεργασία που ξεκινάει για πρώτη φορά εφέτος, κάτι το οποίο αποτελεί χαρά και τιμή για το σύλλογό μας. Η κορυφαία εταιρεία πληρωμών, η οποία προσφέρει γρήγορες, ανταγωνιστικές και καινοτόμες λύσεις βρίσκεται στο πλευρό μας και μοιράζεται τη φιλοδοξία του μπάσκετ της Καρδίτσας, για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.
Η EBURY είναι μια παγκόσμια fintech εταιρεία που ιδρύθηκε το 2009 και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 αγορές. Ειδικεύετε στις διεθνείς πληρωμές και τη διαχείριση συναλλάγματος, βοηθώντας επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από μικρομεσαίες έως μεγάλες εταιρείες, να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα του διεθνούς εμπορίου. Η ολοκληρωμένη σειρά λύσεων περιλαμβάνει τη διαχείριση κινδύνου συναλλάγματος, τις πληρωμές, τις εισπράξεις και τις χρηματοδοτήσεις. Προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες και καινοτόμο τεχνολογία για να ενδυναμώσει τους πελάτες της να αναπτυχθούν και να επιτύχουν στην παγκόσμια αγορά. Υποστηρίζει συναλλαγές σε περισσότερα από 130 νομίσματα, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα διαχείρισης του συναλλαγματικού κινδύνου σε περισσότερα από 60 από αυτά.
Στην Ελλάδα βρίσκεται από το 2017 με φυσική παρουσία, ρυθμιζόμενη ως Ίδρυμα Πληρωμών από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου, εποπτευόμενη από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Μύκονος Betsson BC

Η Betsson ανακοίνωσε τη νέα της χορηγία στη Μύκονο Betsson BC, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Ονοματοδότη και Μεγάλου Χορηγού της ομάδας, η οποία από την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 θα φέρει την ονομασία Μύκονος Betsson BC.
Η επίσημη παρουσίαση της χορηγίας πραγματοποιήθηκε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στον φιλόξενο χώρο του Roca, παρουσία εκπροσώπων των δύο οργανισμών και των ΜΜΕ.
Η Novibet Μεγάλος Χορηγός της ΚΑΕ Ηρακλής
Η ΚΑΕ Ηρακλής ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τη Novibet, η οποία θα αποτελέσει το Μεγάλο Χορηγό της ομάδας για τα επόμενα δύο χρόνια.
Η Novibet ενισχύει ουσιαστικά την προσπάθεια της ομάδας μας να επανέλθει στο προσκήνιο με ακόμη μεγαλύτερες φιλοδοξίες και διαρκή παρουσία στις κορυφαίες θέσεις του ελληνικού πρωταθλήματος.
Πέρα από τη στήριξη σε αγωνιστικό επίπεδο, η Novibet θα έχει ενεργό ρόλο και στη διαμόρφωση μιας ανανεωμένης εμπειρίας φιλάθλων, καθώς συμμετέχει στην ανανέωση του γηπέδου της ομάδας μας, με τη δημιουργία της νέας fan zone που θα φιλοξενείται στον εξωτερικό χώρο του Ιβανωφείου.

Οι πηγές εσόδων
Οι ομάδες μπάσκετ, ειδικά σε επαγγελματικό επίπεδο, αντλούν έσοδα από διάφορες πηγές. Συνολικά, τα έσοδα αυτά συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο οικονομικό μοντέλο για τις επαγγελματικές ομάδες μπάσκετ. Πολλές φορές όμως ο ιδιοκτήτης προχωρά σε ΑΜΚ και βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη…
Τηλεοπτικά Δικαιώματα (Broadcasting Rights): Αυτή είναι συχνά η πιο κερδοφόρα πηγή εσόδων. Οι συμφωνίες για τα εθνικά και τοπικά δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης και ροής (streaming) των αγώνων αποφέρουν πολλά αλλά και σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις όπως η EuroLeague.
Πωλήσεις Εισιτηρίων: Τα έσοδα από τα εισιτήρια αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των απλών εισιτηρίων, των διαρκείας, των VIP θέσεων και των σουιτών, αποτελούν σημαντικό μέρος του εισοδήματος.
Χορηγίες (Sponsorships): Οι συμφωνίες χορηγίας με διάφορες εταιρείες είναι ζωτικής σημασίας. Περιλαμβάνουν τη διαφήμιση στη φανέλα, στο γήπεδο (παρκέ, πινακίδες LED), καθώς και χορηγίες εκδηλώσεων και προγραμμάτων.
Εμπορικά Προϊόντα (Merchandising): Οι πωλήσεις επίσημων προϊόντων της ομάδας, όπως φανέλες, καπέλα, αξεσουάρ και άλλα είδη ένδυσης/υπόδησης, μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Έσοδα από το Γήπεδο (Arena Revenue): Πέρα από τα εισιτήρια, περιλαμβάνονται έσοδα από παραχωρήσεις (κυλικεία, εστιατόρια), χώρους στάθμευσης, καθώς και τη διοργάνωση άλλων εκδηλώσεων (συναυλίες, συνέδρια) στο γήπεδο.
Διανομή Εσόδων από το Πρωτάθλημα/Διοργανώσεις: Οι ομάδες λαμβάνουν ένα μερίδιο από τα συνολικά έσοδα της λίγκας ή της διοργάνωσης στην οποία συμμετέχουν (π.χ., χρηματικά έπαθλα βάσει επίδοσης στην EuroLeague ή διανομή εσόδων στο NBA).







