Το Skroutz συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη των συνεργατών του για τη βελτίωση της απόδοσης τους

To Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, διοργάνωσε δύο Partners workshops, μία σειρά από γρήγορα και αποτελεσματικά workshops που προσφέρουν γνώση, market insights, χρήσιμα tips αλλά και τη δυνατότητα networking στους συνεργάτες του, με στόχο να τους βοηθήσει να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης τους και να βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεών τους.

Τα Partners workshops οργανώθηκαν στα κεντρικά γραφεία της Skroutz στη Νέα Ιωνία, όπου καταρτισμένα στελέχη μας ανέλαβαν να παρουσιάσουν best practices, να δώσουν συμβουλές αλλά και να προτείνουν πρακτικές για την καλύτερη αξιοποίηση των προσφερόμενων αναπτυξιακών εργαλείων ώστε να μπορούν οι συνεργάτες να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους. Τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024 υλοποιήθηκε το Health and Beauty workshop και την Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024 διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Convert Group, ένα “back to school” workshop για brands, όπου παρουσιάστηκε το εργαλείο Skroutz Market Intelligence και οι προσφερόμενες διαφημιστικές λύσεις για τα brands.

Τα Partners workshops προσφέρουν στους συνεργάτες:

Ενημέρωση σχετικά με ενδιαφέροντα data, market insights και trends
Εκπαίδευση για την αξιοποίηση παρεχόμενων λύσεων και εργαλείων, καθώς και χρήσιμα tips για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους
Ευκαιρίες διασύνδεσης των συνεργατών τόσο με την ομάδα της skroutz όσο και με επαγγελματίες του χώρου με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και προβληματισμών

Τα εν λόγω workshops ξεκίνησαν πιλοτικά το 2023 με το πρώτο να εστιάζει στη θεματική «μόδα». Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το νέο εγχείρημα που θα συνεχίζει να προσφέρει η Skroutz, θα εστιάζει κάθε φορά και σε διαφορετική θεματική, η οποία θα προκύπτει είτε από κάποια κατηγορία (π.χ. μόδα) είτε από κάποια χρονική περίοδο σημαντική ωστόσο για τους συνεργάτες (π.χ. back to school).