Σε έναν από τους ταχύτερα ανερχόμενους εκπροσώπους της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στις διεθνείς αγορές αναδεικνύεται η Papoutsanis.
Mε 150ετή παρουσία, ξεκινώντας από την Λέσβο με “τιμονιέρη” τον Δημήτρη Παπουτσάνη η πρώτη εταιρεία παραγωγής σαπουνιού στην χώρα μας έγινε ευρέως γνωστή καθιερώνοντας το “καραβάκι” ένα από τα ισχυρότερα εμπορικά σήματα επί σειρά δεκαετιών.
Σήμερα, και μετά από μία 10ετία στα “χέρια” των Μενέλαου Τασσόπουλου και Γιώργο Γκάτζαρο και από τον Οκτώβριο του 2020 με τον όμιλο Λεβέντη να ενισχύει το ποσοστό του στο 21,28% (από 5,50%) του μετοχικού κεφαλαίου η εισηγμένη πληροί- πλέον- όλες τις προϋποθέσεις να αλλάξει επίπεδο.
Με παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες (κυρίως στην Ευρώπη αλλά και σε ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό και Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία) και με ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής με πάνω από 6.000 σημεία πώλησης των επώνυμων προϊόντων στο κανάλι λιανικής αλλά και σε duty free και ξενοδοχεία η Papoutsanis είναι ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχήμα.
Χάρη δε, στην έγκαιρη στροφή της διοίκησης σε νέες αγορές, στη σύναψη συνεργασιών με πολυεθνικά ονόματα και στόχευση σε προϊόντα αντισηψίας/απολύμανσης η εταιρεία προσβλέπει, για το 2021, στην επίτευξη διψήφιων ποσοστών ενίσχυσης κύκλου εργασιών και κερδοφορίας.
Η σταθερά ανοδική πορεία, αποτυπώνεται διαδοχικά στις οικονομικές χρήσεις, με ενδεικτική αυτήν του 2020, χρονιά που εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος (0,05/μτχ) στους μετόχους.
Η σταθερά ανοδική πορεία, αποτυπώνεται διαδοχικά στις οικονομικές χρήσεις, με ενδεικτική αυτήν του 2020, χρονιά που εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος (0,05/μτχ) στους μετόχους.