Ο ανάδοχος για τα έργα που θα διενεργηθούν στον έκτο προβλήτα του ΟΛΘ εκτιμάται να μπει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το νέο έτος. Ο διαγωνισμός για το έργο του ελλιμενισμού των πλοίων κύριων γραμμών δυναμικής μέχρι 18.000 TEU μεγάλων ναυτιλιακών θα προκηρυχθεί τον Δεκέμβριο του 2019 και θα έχει ολοκληρωθεί το 2023.
Το 2019, στον ΟΛΘ αναμένεται να αυξηθεί η διακίνηση των containers κατά 6%. Το πρώτο πεντάμηνο του 2019, η διακίνηση του transit φορτίου στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκε κατά 40%. Το συμβατικό φορτίο αυξήθηκε σε αριθμό πλοίων και σε όγκο (3,8 εκατ. τόνους).
Το ποσοστό της κίνησης στον ΟΛΘ προέρχεται κατά 70% από την εγχώρια αγορά. Ωστόσο, ο αριθμός των containers αυξήθηκε στα 60.000 ΤΕU το 2018, από 50.000 το 2017.
Κατά 100% αυξήθηκε η παραγωγικότητα των γερανογεφυρών, παράλληλα μειώθηκε στο ήμισυ ο μέσος χρόνος παραμονής ανά πλοίο, από τις 20 ώρες τον Μάρτιο του 2018 στις 13 ώρες.
……………………..
Περιοδικό ΧΡΗΜΑ, αφιέρωμα Logistics, τευχ. Σεπτέμβριος-Οκτώβριος