Έστω κι αν οι τουριστικοί φορείς θεωρούσαν μεγάλη υπόθεση την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου- Ελλάδας, δεδομένης της ούτως ή άλλως μεγάλης κίνησης μεταξύ των δύο προορισμών, στο δια ταύτα, ουδείς εμφανίστηκε στο σχετικό διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί από το υφυπουργείο Ναυτιλίας Κύπρου.
Με βάση τις ανακοινώσεις από την Κύπρο, στην αρχή υπήρξε ενδιαφέρον, όσον αφορά την εξασφάλιση των σχετικών εγγράφων από ενδιαφερόμενους επενδυτές, ωστόσο στη φάση των προσφορών στο τέλος Ιανουαρίου δεν υπήρξε ενδιαφερόμενος, με την πανδημία, όπως είναι φυσικό, να παίζει και αυτή το ρόλο της.
Με βάση τον ανοικτό ευρωπαϊκό διαγωνισμό, η θαλάσσια σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας θα λάμβανε κρατική επιδότηση, ύψους μέχρι 5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, ενώ σε σχέση με το λιμάνι δινόταν η επιλογή στον μεταφορέα να επιλέξει κατά πόσο θα είναι το λιμάνι της Λεμεσού ή της Λάρνακας, ενώ του δίνεται και η δυνατότητα ένταξης ενδιάμεσου σταθμού σε ένα ελληνικό νησί.