Αφού το «άνοιγμα» στον τουρισμό δεν βγήκε, όπως τουλάχιστον φάνηκε τις δύο προηγούμενες δεκαετίες απ’ όταν ο όμιλος Στέγγου είχε στην «ομπρέλα» του το εμβληματικό συγκρότημα του Πόρτο Καρράς, τώρα το νέο στοίχημα που μένει να φανεί αν θα αποδώσει τα αναμενόμενα θα παιχθεί στη ναυτιλία.
Με βάση τα όσα έχουν γίνει γνωστά από την εισηγμένη του ομίλου Τεχνική Ολυμπιακή, η συγγενής εταιρεία με έδρα στην Κύπρο με την επωνυμία “T.O. SHIPPING LTD” (θυγατρική κατά 100% της εταιρείας Τ.Ο INTERNATIONAL HOLDING LTD) συμμετείχε με ποσοστό 15% στη σύσταση της εταιρείας AKITETA MARINE LLC με έδρα τις νήσους Μάρσαλ. Η τελευταία απέκτησε το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με την ονομασία RIO BLACKWATER, σημαίας Λιβερίας, 65.059 GRT, 35.536 NRT και έτους ναυπήγησης 2000. Για τη συμμετοχή της η “T.O. SHIPPING LTD” κατέβαλε ποσό ύψους 1,55 εκατ. δολαρίων.
Την πρόθεσή του να επενδύσει σε ναυτιλία, μετά την πώληση των μετοχών των εταιρειών που αναπτύσσονται στο συγκρότημα Πόρτο Καρράς έχει ήδη γνωστοποιήσει ο όμιλος, που θέλει ακόμη την επέκταση εντός και εκτός Ελλάδος (ξανά) στον τουρισμό, στην «πράσινη» ενέργεια και στο real estate.
Την ίδια στιγμή, για το Πόρτο Καρράς, ο όμιλος και με δεδομένη τη συμφωνία εξαγοράς του συγκροτήματος της Χαλκιδικής από τον όμιλο Σαββίδη, επιχειρεί να ξεκαθαρίσει την κατάσταση με τις διεκδικήσεις των χρονομισθωτών, μία ιστορία που πηγαίνει πίσω στη δεκαετία του ’00 και αφορά έναν …λογαριασμό με βάση τις δικαστικές διεκδικήσεις ύψους περί τα 21 εκατ. ευρώ που θα καλούνταν να επωμισθεί ο νέος ιδιοκτήτης. Από τον Μάιο του 2020 άρχισαν να συμφωνούνται ατομικοί συμβιβασμοί και από τον Ιούνιο ομαδικοί. Μέχρι σήμερα έχουν συμβιβαστεί, σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο, η μεγάλη πλειοψηφία των χρονομισθωτών με συνολικό κόστος συμβιβασμού 6,28 εκατ. ευρώ, ενώ είναι σε εκκρεμότητα συμβιβασμοί που, κατ ΄εκτίμηση της οικογένειας Στέγγου, θα έχουν συνολικό κόστος περί τις 590.000 ευρώ.