Τη συγκρότηση Επιτροπής Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, προκειμένου να αναπτυχθεί διάλογος και ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες-χρήστες του λιμανιού με στόχο την αντιμετώπιση ζητημάτων που ανακύπτουν σε σχέση με την καθημερινή λειτουργία του, καθώς και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Οπως αναφέρει ο ΟΛΘ στην Επιτροπή Χρηστών θα κληθούν να συμμετάσχουν εκπρόσωποι του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), του Συνδέσμου Εξαγωγέων – ΣΕΒΕ, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μεταφορών Β. Ελλάδος.
Σημειώνεται ότι η Επιτροπή Χρηστών συγκροτείται ανεξάρτητα από την σύσταση και λειτουργία του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, που προβλέπεται από το Ν. 4504/2017.