Ακόμη μία συνεδρίαση με σταθερούς αγοραστές στη μετοχή του ΟΛΠ και “νέο υψηλό” 16 μηνών, καθώς η τιμή διαμορφώθηκε στα 19,08 € (με 19,10€ ενδοσυνεδριακό υψηλό).
Άνοδος, που δικαιολογείται μεν από τα θετικά μεγέθη 2022 (ειδικότερα του τέταρτου 3μηνου) και την προοπτική για το 2023-2024 (σύμφωνα με το masterplan του βασικού μετόχου/CosCo με 67% του μετοχικού κεφαλαίου) πλην όμως οι αγορές φέρεται να γίνονται από την πλευρά funds μειοψηφίας (BlackRock, Dimensional, Auriga e.t.c * ).
- Επενδυτικό ενδιαφέρον, που χρηματιστές αποδίδουν στην αποτίμηση των 477 εκατ. € – σχεδόν στο 1/3 αντίστοιχων φορέων λ.χ Αμβέρσα, Ρότερνταμ- συνδυαστικά με την συγκρισιμότητα έναντι άλλων ελληνικών οργανισμών λειτουργίας λιμένων με πιο χαρακτηριστική αυτήν του ΟΛΗγουμενίτσας.
Ο Όμιλος Γκριμάλντι πήρε το λιμάνι της Ηγουμενίτσας
Το τίμημα των 84,2 εκατ.€ που κατέβαλε ο όμιλος Grimaldi για το 67% του φορέα αντιστοιχεί σε 126 εκατ. € (συνολικής αποτίμησης, περίπου στο 1 / 4 του ΟΛΠειραιώς).
Ανάλογης αξίας με της Ηγουμενίτσας υπολογίζεται και του Ηρακλείου- το οποίο διεκδικούν 8 σχήματα, μεταξύ αυτών και πάλι ο όμιλος Grimaldi-Minoan Lines αλλά και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις-Attica Συμμετοχών, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- Aviareps, ΣΕΚΑΒΙΝ- Goldenstep Shipping κ.α. που θεωρούνται οι επικρατέστεροι.
- Και μπορεί τα υφιστάμενα μεγέθη του ΟΛΗρακλείου να είναι στα ίδια επίπεδα με του ΟΛΗγουμενίτσας πλην όμως “τιμολογείται” περισσότερο λόγω των προοπτικών που διανοίγονται σε ορίζοντα 5ετίας με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι και τον ΒΟΑΚ λειτουργικά.