του Νίκου Σακελλαρίου

Αφιερωμένο στην υπέρβαση που μπορεί να κάνει κάθε άνθρωπος στη ζωή του, κάθε επαγγελματίας στη δουλειά του ήταν το Συνέδριο Πωλήσεων της NN που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα. Μέσα στην κατάμεστη  αίθουσα του Ελληνικού Κόσμου στην Πειραιώς  από στελέχη και συνεργάτες της NN, στελέχη της εταιρείας  επιβράβευσαν τους καλύτερους της περυσινής χρονιάς και μετέδωσαν τη νέα φιλοσοφία του «I’ m possible».  Κάνε την υπέρβαση και το αδύνατο πραγματικό ο στόχος  της , για να γίνει  πρώτη εταιρεία σε όλους τους τομείς όπως ελέχθη.

Η διευθύνουσα σύμβουλος (CEO) της εταιρείας κ. Μαριάννα Πολιτοπούλου  άνοιξε το Συνέδριο υποδεχόμενοι τους «καλύτερους ασφαλιστικούς συμβούλους της αγοράς» όπως είπε μέσα σε χειροκροτήματα. «Η εταιρεία πέρασε από ζημιές στην κερδοφορία και τις υπεραξίες κάνοντας την υπέρβαση» δήλωσε για την πορεία των τελευταίων ετών. « Πείσαμε τους ολλανδούς στη Χάγη ότι η Ελλάδα έχει προοπτικές».

 

 

«Στόχος μας είναι η ανάπτυξη στον  κλάδο υγείας με προϊόντα για όλες τις κατηγορίες των ανθρώπων και για κάθε ηλικία».  Η διοίκηση της NN φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία πρότυπη εταιρεία , μετασχηματίζοντας τον οργανισμό και δίνοντας έμφαση στην εταιρική διακυβέρνηση.  «Θέλουμε να κινηθούμε αντίθετα στο ρεύμα» δήλωσε η κα Πολιτοπούλου και συνεχάρη τους  συνεργάτες της NN που αγκάλιασαν όλα τα νέα προιόντα που προσφέρουν λύσεις στις ανάγκες.

 

 

Η κα Πολιτοπούλου επεσήμανε ότι η NN θέλει να διευρύνει το πελατολόγιο με νέους πελάτες βάσει των αναγκών τους  με στόχο «να μετατρέψετε το αυθεντικά αδύνατο σε δυνατό»

Στο άμεσο μέλλον βλέπει νέα ρεκόρ πωλήσεων και αύξηση του μεριδίου αγοράς της αγοράς αλλά και την δυνατότητα της εταιρείας να εξυπηρετήσει στο υψηλότερο επίπεδο τις προτιμήσεις των Ελλήνων προσφέροντας ποιότητα υπηρεσιών  και εύρος ποικιλίας προιόντων.

 

 

Χρονιά των ρεκόρ

Ο  Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της ΝΝ  Μιχάλης Σωτηράκος  αναφερόμενος στα επιτεύγματα της περυσινής χρονιάς εστίασε κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων και στην καθολική επιτυχία που είχαν τα νέα προιόντα υγείας.

Η νέα παραγωγή έφτασε σε επίπεδα ρεκόρ των 100 εκατ. ευρώ, δημιουργήθηκε ρεκόρ χαρτοφυλακίου 406 εκατ. ευρώ  και ρεκόρ κερδοφορίας 13 εκατ. ευρώ  από το 2016.

Ρεκόρ νέου περιοδικού ασφαλίστρου με 26,3 εκατ. ευρώ , έμφαση και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις  (e-application) με αύξηση 25% και αύξηση νέας παραγωγής υγείας κατά 60%.

Η NN υλοποίησε με επιτυχία την καμπάνια child for free και orange cross , δημιούργησε αποκλειστικά προιόντα Motor & Πυρός για την NN Μεσιτική, συνθήκες cross selling, ενώ αναβαθμίστηκαν τα π ροιόντα orange cross και δημιουργήθηκε το orange cross plus.

ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ- ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ – ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ

Σ’ αυτό το τρίπτυχο εστιάζεται η νέα φιλοσοφία της ΝΝ που φιλοδοξεί να γίνει ακόμη περισσότερο ανθρωποκεντρική.

Στη συνέχεια της εκδήλωσης , ο ολυμπιονίκης Σπύρος Γιαννιώτης αφηγήθηκε την αθλητική του πορεία από την αποτυχία του 2012 μέχρι το μετάλλιο του 2016 ως δείγμα πως από μία αποτυχία ζωής μπορεί κάποιος να φτάσει στην απόλυτη επιτυχία. Να κάνει την προσωπική του υπέρβαση.