Το οικοσύστημα της λιανικής είναι ένας ζωντανός οργανισμός που περιλαμβάνει εργαζόμενους, επιχειρήσεις και κράτος, επηρεάζοντας άμεσα την καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων και διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην οικονομία και την κοινωνία.

Στη λιανική, άλλωστε, εργάζονται χιλιάδες εργαζόμενοι και το αποτύπωμα του κλάδου βρίσκεται σε κάθε ελληνική οικογένεια.

Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα, να χαράξουμε νέες προοπτικές, να επαναπροσδιορίσουμε τη λιανική και να αναδείξουμε τη δυναμική και τις δυνατότητές της».

Επίσης, τόνισε τη δέσμευση του Συνδέσμου να αποτελέσει τον ισχυρότερο σύμμαχο του κλάδου σε μια εποχή διαρκών προκλήσεων.

Προσκεκλημένος ήταν ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης ο οποίος, αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στη νέα διοίκηση, τόνισε τη σημασία της συνεργασίας, δηλώνοντας τη δέσμευσή του για έναν ανοιχτό και σταθερό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του υπουργείου και του Συνδέσμου.

  • «Ο προϋπολογισμός του 2025 αποτυπώνει ότι η πατρίδα μας προχωρά συνδυάζοντας την δημοσιονομική σύνεση με την ανάπτυξη, κάτι που δεν είναι συνηθισμένο διότι η έμφαση στη δημοσιονομική πειθαρχία επηρεάζει την ανάπτυξη.
  • Εμείς τα καταφέρνουμε. Και θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο που μεταξύ άλλων οδήγησε τα τελευταία πέντε χρόνια σταδιακά αλλά σταθερά σε αύξηση των εσόδων χωρίς αύξηση των φόρων, λόγω του περιορισμού της φοροδιαφυγής, καθώς και σε αύξηση του καθαρού διαθέσιμου εισοδήματος κατά 8,5%, ποσοστό που είναι διπλάσιο από το αντίστοιχο στην ΕΕ. Και αυτό είναι προς όφελος όχι μόνο των εργαζόμενων, αλλά και των επιχειρήσεων και της εθνικής οικονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα, κάτι που είναι προϋπόθεση για περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας. Και είναι σημαντικό ότι οι επιχειρήσεις – μέλη του ΣΕΛΠΕ απασχολούν 125.000 εργαζόμενους. 

 

 

Με ένα νέο, σύγχρονο λογότυπο, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο ΣΕΛΠΕ επανασυστήθηκε στο κοινό το οποίο υποδέχθηκε με ενθουσιασμό τη νέα εταιρική ταυτότητα του Συνδέσμου.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την αφήγηση του Μιχάλη Σαμόλη, πωλητή του περιοδικού δρόμου «Σχεδία», ο οποίος μοιράστηκε τη διαδρομή του από την αστεγία στη νέα του αρχή.