Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης Safe Bulkers, ελληνική ιδιοκτήτρια πλοίων ξηρού χύδην φορτίου του Πόλυ Χατζηιωάννου, προχώρησε σε deal εξαγοράς ενός νέου bulker 82.000 dwt από ένα ανώνυμο ιαπωνικό ναυπηγείο με προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης εντός του τέταρτου τριμήνου του 2026.
Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και συμμορφώνεται με τον πιο πρόσφατο κανονισμό για τις εκπομπές NOx.
Η εταιρεία υπό την ηγεσία της Polys Hajioannou έχει ήδη παραλάβει εννέα πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III.
Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, έχει τώρα ένα εκκρεμές βιβλίο παραγγελιών οκτώ νεότευκτων πλοίων, δύο εκ των οποίων είναι διπλού καυσίμου μεθανόλης, με προγραμματισμένες παραδόσεις για ένα το 2024, δύο το 2025, τέσσερα το 2026 και ένα το 2027.
«Αυτή η τελευταία παραγγελία νεότευκτου με σχετικά γρήγορη παράδοση σε σύγκριση με την τρέχουσα διαθεσιμότητα και αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας που αντανακλά τα σχέδιά μας να κατέχουμε έναν από τους πιο περιβαλλοντικά αποδοτικούς στόλους ξηρού χύδην φορτίου στην αγορά», δήλωσε ο Λουκάς Μπαρμπάρης, πρόεδρος της Safe Bulkers.
Η Safe Bulkers μετρά 46 πλοία στον στόλο της, αποτελούμενα από 11 panamaxes, εννέα kamsarmaxes, 18 post-panamaxes και οκτώ capes.