Τροπολογία για την τιμολόγηση της διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τη διευκρίνηση ζητημάτων σχετικών με τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου κατέθεσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.
Σκοπός της νομοθετικής παρέμβασης, είναι η διασφάλιση της διαφάνειας και της νομιμότητας σε θέματα τιμολόγησης των διαφημίσεων στα Μέσα, ώστε -παράλληλα- να εξυπηρετείται η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς.
Πρόκειται για μία ρύθμιση, η οποία διευκολύνει περαιτέρω την εν εξελίξει διαδικασία δημιουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου, όπως αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου για την τροπολογία. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, γίνεται ξεκάθαρο πως αντικαθίστανται πλήρως οι διατάξεις του «Νόμου Σταμάτη» περί απευθείας τιμολόγησης.