“Aέρας στα πανιά” της Pyxis Tankers, συμφερόντων του Βαλέντιου Βαλέντη η οποία ανέφερε αυξημένα κέρδη λόγω ναυλώσεων και στους δύο τομείς που δραστηριοποιείται, για τους τρεις και που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024.
Η ναυτιλιακή είχε καθαρά έσοδα που αποδίδονται στους μετόχους ύψους 5 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο, από 2,8 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.  Αυτό αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των εσόδων κατά 46% σε ετήσια βάση στα 13,9 εκατομμύρια δολάρια.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 8,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2023.
Σε δήλωσή του ο κ. Βαλέντιος Βαλέντης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε σχετικά:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ισχυρά αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο του 2024 με καθαρά έσοδα 13,9 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους 5,0 εκατομμυρίων δολαρίων με βασικά κέρδη ανά μετοχή 0,48 δολάρια.
Το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων συνέχισε να παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα ναυλώσεων λόγω της παγκόσμιας ζήτησης για καύσιμα μεταφοράς, σχετικά χαμηλά αποθέματα πολλών προϊόντων πετρελαίου, θετική δραστηριότητα διυλιστηρίων, σε συνδυασμό με τη σημαντική επίδραση των συνεχιζόμενων συγκρούσεων (Ρωσία /Ουκρανία και Ισραήλ/Χαμάς) που οδήγησε σε συνεχή αναστάτωση στην αγορά των μεταβαλλόμενων εμπορικών προτύπων και την επέκταση των θαλάσσιων μεταφορών εμπορευμάτων σε τονομίλια.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο, αναφέραμε ένα μέσο ημερήσιο TCE για τα MR μας στα 32.868 δολάρια. Παρά τη συνήθη αναμενόμενη εποχική επιβράδυνση, το περιβάλλον των δεξαμενόπλοιων παραμένει ισχυρό και από τις 9 Αυγούστου 2024, το 68% των διαθέσιμων ημερών μας για MR το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, είναι με μέσο εκτιμώμενο TCE στα 33.850 δολάρια ανά ημέρα. Τώρα διαθέτουμε και διαχειριζόμαστε τρία σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά MR, δύο εκ των οποίων χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις.
Στο ξηρό φορτίο, οι συνθήκες ναύλωσης ήταν επίσης εποικοδομητικές. Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, τα τρία μεσαίου μεγέθους οικολογικά αποδοτικά φορτηγά χύδην φορτίου μας παρήγαγαν κατά μέσο όρο TCE 22.333 δολάρια την ημέρα. Όλα τα πλοία μας χύδην ξηρού φορτίου χρησιμοποιούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και από τις 9 Αυγούστου 2024, η μέση εκτιμώμενη TCE ήταν 17.200 δολάρια την ημέρα με κρατήσεις 76% των διαθέσιμων ημερών για το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Εκτός από πιθανές εξαγορές πλοίων, αναμένουμε να συνεχίσουμε να επιδιώκουμε πρόσθετες συναλλαγές ενίσχυσης της αξίας, συμπεριλαμβανομένης της επαναγοράς πρόσθετων κοινών μετοχών στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματός μας, διατηρώντας παράλληλα τη λειτουργική και κεφαλαιακή μας πειθαρχία».