Η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα, μετά την Πορτογαλία και τη Νέα Ζηλανδία, όπου η νέα πλατφόρμα του Vodafone Group γίνεται διαθέσιμη στους συνδρομητές. Η νέα Vodafone TV, η πλατφόρμα ψυχαγωγίας και επικοινωνίας που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση σήμερα, θα προσφέρει καινούργιο περιεχόμενο, ενοποιώντας σε έναν χώρο τόσο το πλούσιο περιεχόμενο που θα διαθέτει, όσο και λειτουργίες που σήμερα δεν υπάρχουν συνδυαστικά στην ελληνική αγορά.
Όπως αναφέρθηκε, η νέα πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη προς όλους, ανεξάρτητα δηλαδή από το δίκτυο επικοινωνίας του κάθε συνδρομητή και τεχνολογίας που χρησιμοποιεί. Θα προσφέρει ευρύτατο περιεχόμενο on demand για τους χρήστες και θα ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες, μέσω τεσσάρων διαφορετικών “πακέτων” (full, family, entertainment+sports, φοιτητικό).
Οι επικεφαλής της εταιρείας σημείωσαν πως στην νέα πλατφόρμα θα υπάρχει μια τεράστια δεξαμενή περιεχομένου με πάνω από 15 χιλιάδες τίτλους. Περιεχόμενο και τρόπος θέασης θα αποτελέσουν τα ανταγωνιστικά σημεία της Vodafone TV. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη θέαση του ondemand από όποια συσκευή επιθυμεί ο χρήστης με την νέα εφαρμογή Vodafone TV για iOS Android. Θα προσφέρεται προσωποποιημένη εμπειρία θέασης, με ταυτόχρονη πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω δύο συσκευών για διαφορετικό περιεχόμενο σε κάθε χρήστη και πολλές άλλες δυνατότητες, τόσο στο on demand, όσο και στο γραμμικό περιεχόμενο. Όπως σημειώθηκε, η εμπορική διάθεση της νέας υπηρεσίας έχει ήδη ξεκινήσει.
Ο επικεφαλής της εταιρείας Χάρης Μπρουμίδης ανέφερε πως πρόκειται για μια σημαντική επένδυση που υλοποιεί ο όμιλος στην Ελλάδα. Υπάρχει πολύς χώρος ακόμη στην Ελλάδα για ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης, κυρίως “ξεκλειδώνοντας” χρήσεις και περιστάσεις χρήσεις. Το περιεχόμενο θα παραμείνει βασικός παράγοντας και σε αυτό σχεδιάζουμε να πρωταγωνιστήσουμε, σημείωσε χαρακτηριστικά.