Μια νέα καινοτομία στον κλάδο του Ηλ. Φαρμακείου ξεκινά από την Ελλάδα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της, eRetail Audit. Η εταιρεία δημιουργεί για πρώτη φορά παγκοσμίως ένα marketplace με Key Account Data (Ονομαστικά Στοιχεία Εμπόρου), δίνοντας από σήμερα κιόλας τη δυνατότητα στους Έλληνες online φαρμακοποιούς να μοιράζονται τα online δεδομένα πωλήσεών τους με τις προμηθεύτριες εταιρείες με οικονομικό αντίτιμο σε revenue share μοντέλο με την Convert Group.
Τα πρώτα 9 από τα 15 μεγαλύτερα ηλ. φαρμακεία της χώρας μας που έχουν συμφωνήσει στο μοντέλο data monetisation και συμπεριλαμβάνονται και στο δείγμα του eRetail Audit της Convert Group είναι τα: boxpharmacy.gr, healthcorner.gr, ofarmakopoiosmou.gr, pharm16.gr, pharmacy128.gr, pharmacy2go.gr, pharmacy295.gr, vita4you.gr & wecare.gr.
Τα ηλ. φαρμακεία αυτά ξεπερνούν μηνιαίως τις 2εκ επισκέψεις και εξυπηρέτησαν το 2019 online παραγγελίες αξίας άνω των €41,5εκ με το ΦΠΑ.
Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eMarket Intelligence και Partner της Convert Group δήλωσε σχετικά: “Με τα Key Account Data οι προμηθεύτριες εταιρείες στους κλάδους καλλυντικών, συμπληρωμάτων διατροφής, βρεφικών ειδών και λοιπών ειδών που πωλούνται online στα φαρμακεία, αποκτούν για πρώτη φορά πρόσβαση σε λεπτομερή δεδομένα πωλήσεων σε τεμάχια & αξία ανά κωδικό, brand και σειρά προϊόντος, τόσο για τα δικά τους όσο και για τα ανταγωνιστικά προϊόντα κάθε κατηγορίας, δουλεύοντας στενά και με διαφάνεια με το ηλ. φαρμακείο της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, με αυτό τον τρόπο υπάρχει αδιαμφισβήτητη εξοικονόμηση χρόνου για την ανάλυση των δεδομένων από τις εταιρείες ενώ μέσα από επιπλέον αναλύσεις από την ομάδα Data Analysis της Convert Group μπορούν να δημιουργηθούν πολύτιμα insights για τη αξιολόγηση ενεργειών marketing και πωλήσεων.”
H Convert Group διασφαλίζει ότι τα στοιχεία των ηλ.φαρμακείων είναι απολύτως εμπιστευτικά και προορίζονται μόνο για εσωτερική διαχείριση του προμηθευτή που τα λαμβάνει. H εταιρεία ανακοίνωσε ότι εντός του 1ου τριμήνου του 2020 θα προχωρήσει στην εφαρμογή των Key Account Data και στον κλάδο του ηλεκτρονικού supermarket (με προϋπόθεση τη σύμφωνη γνώμη όλων των ηλ. supermarkets), ενώ έως τον Ιούνιο θα τα λανσάρει και στην αγορά των ηλ. φαρμακείων της Ισπανίας, όπου η εταιρεία ήδη γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη, σε στρατηγική συνεργασία με την Ισπανική IQVIA.