Σε νέες επικερδείς συμφωνίες προχώρησε η Diana Shipping Inc., συμφερόντων της οικογένειας Παληού, οι πρώτες που ανακοινώνονται μετά την αλλαγή διοίκησης κατά την οποια η Σεμίραμις Παληού τοποθετήθηκε στη θέση CEO της εταιρείας.
Η Diana Shipping μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής που της ανήκει εξ ολοκλήρου, έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης με την Olam International Limited, της Σιγκαπούρης, για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Newcastlemax, το “Σαν Φρανσίσκο”. Η συμφωνία αφορά τη χρονοναύλωση του πλοίου έως τις 15 Ιανουαρίου 2022 ή έως τις 15 Μαρτίου 2022 κατ ‘ανώτατο όριο. Η μεικτή τιμή ναύλωσης ανέρχεται στα 17.750 US $ ανά ημέρα για τις πρώτες 105 και 24.700 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα για την περίοδο υπολοίπου του χρόνου. Η ναύλωση ξεκίνησε αναδρομικά στις 11 Φεβρουαρίου 2021.
Το “Σαν Φρανσίσκο” είναι ένα πλοίο ξηρού φορτίου Newcastlemax 208,006 dwt που κατασκευάστηκε το 2017.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής που της ανήκει εξ ολοκλήρου, έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης με τη Solebay Shipping Cape Company Limited, στο Χονγκ Κονγκ, για ένα από το Capesize “Aliki”. Η μικτή τιμή ναύλωσης είναι 20.500 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για χρονικό διάστημα έως τις 15 Ιανουαρίου 2022 ή έως τις 15 Μαρτίου 2022 κατ ‘ανώτατο όριο. Το συμβόλαιο τίθεται σε ισχύ στις 19 Μαρτίου 2021.
Το «Αliki» είναι ένα πλοίο ξηρού φορτίου Capesize 180.235 dwt που χτίστηκε το 2005.
Tα συμβόλαιο του «Σαν Φρανσίσκο» και του «Αλίκη» αναμένεται να αποφέρουν περίπου 13,56 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χαρτών.