Μόλις ένα μήνα μετά την παράδοση, από την Mytilineos, της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη η εισηγμένη ανακηρύσσεται προσωρινός ανάδοχος για τις εργασίες του οδικού άξονα Ακτιο-Αμβρακία.
Συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ 2014-2020 προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και σύνδεση με την Ιονία Οδό στον κόμβο Ριβίου.
Ακόμη ένα κατασκευαστικό έργο για την εταιρεία, που έχει καταστήσει το ενδιαφέρον της-μεταξύ των άλλων- και για τον διαγωνισμό επέκτασης της Αττικής Οδού με παράλληλη παράταση ή νέα σύμβαση λειτουργίας και εκμετάλλευσης.
Σε αυτή την συγκυρία έρχεται η Citi για να υποστηρίξει σε έκθεση της πως δεν έχουν εκτιμηθεί επαρκώς τα πλεονεκτήματα της σε ότι αφορά το κόστος στην παραγωγή αλουμινίου.
Συστήνει αγορά “buy” με τιμή στόχο τα 10 ευρώ, εκτιμά πως το κόστος παραγωγής θα είναι μειωμένο κατά 20%-30% φέτος, βλέπει περαιτέρω μεγέθυνση στον τομέα των ΑΠΕ σημειώνοντας πως υπάρχουν παραγγελίες ύψους 1 δισ.
Ποιος υπογράφει την έκθεση; ένας ινδός αναλυτής του αμερικανικού οίκου, ο οποίος θεωρείται αυθεντία στα “βασικά μέταλλα” , για αυτό και η προσέγγιση του λαμβάνεται, πάντα, πολύ σοβαρά υπόψη από funds και ξένους διαχειριστές.
Και, ο εν λόγω, προβλέπει-για το 2021- και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: κέρδη μετά φόρων δικαιωμάτων 164,9 εκατ. και ελεύθερες ταμειακές ροές 182 εκατ. ευρώ.
Ποια είναι η τρέχουσα αποτίμηση της Mytilineos; 1,10 δισ. ευρώ, μιλάμε για την απόλυτη περίπτωση deep value.