H Αlibaba έχει δεσμευτεί έναντι της Ολυμπιακής οικογένειας, προκειμένου θέσει την ισχυρή τεχνογνωσία της στην υπηρεσία διοργανωτών, broadcasters και φιλάθλων.
Η συμφωνία χορηγίας του κινεζικού τεχνολογικού κολοσσού ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, σε βάθος 12ετίας, αρχής γενομένης από το έτος 2017, ενώ ακολουθούν οι Αγώνες στο Τόκυο και το 2022 οι χειμερινοί αγώνες στο Πεκίνο. Παράλληλα έχει συμφωνήσει να στηρίξει τους Ολυμπιακούς του 2024 στο Παρίσι.
«Δεν αποσκοπούμε απλώς στο να φανούμε μέσω του logo των Ολυμπιακών Αγώνων. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε στην αναβάθμιση των Ολυμπιακών Αγώνων με τη βοήθεια των τεχνολογικών μέσων που διαθέτουμε και μπορούμε να προσφέρουμε» ανέφερε ο Chris Tung, chief marketing officer στο Associated Press.
Στους φετινούς Ολυμπιακούς, οι broadcasters θα επωφεληθούν από το cloud computing της Alibaba. Oι φίλαθλοι πάντως θα διαπιστώσουν ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές στους Χειμερινούς του 2022. Τότε εκτός απροόπτου οι υπηρεσίες εισιτηρίων και προμηθειών θα εισέλθουν σε έναν πιο digital κόσμο.
Με τη δρομολόγηση χιλιάδων ωρών αθλητικής δράσης και συνεντεύξεων μέσω των cloud servers της Alibaba, αναμένεται μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερη απόδοση στη μετάδοση, ενώ το προσωπικό και ο εξοπλισμός θα είναι πολύ περιορισμένά, συγκριτικά με παλαιότερα.
«Fans και αθλητές θα βιώσουν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία Ολυμπιακών Αγώνων με τη βοήθεια της τεχνολογίας cloud » κατέληξε ο Tung, διαβλέποντας την αντικατάσταση της μεγάλης ουράς στα καταστήματα σουβενίρ, με την άμεση παράδοση αυτών μέσω online πλατφόρμας της Alibaba.