Την προσοχή ανθρώπων της αγοράς τράβηξε το χθεσινό +10,59% της μετοχής της Μοτοδυναμικής, που ενισχύθηκε στα 0,94 ευρώ.
Θα πείτε, μα χθες ανέβηκαν 84 μετοχές, από τις οποίες περισσότερες από 30 με ποσοστό μεγαλύτερο του +4% . Ωστόσο η αντίδραση της Μοτοδυναμικής έγινε με συναλλαγές 11.227 κομμάτια και τζίρο 10.266 ευρώ που για τα δεδομένα της εταιρείας συμφερόντων Κυριακόπουλου είναι …μεγάλα μεγέθη.
Τι κρύβει η χθεσινή…έκρηξη της μετοχής, θα επιχειρήσω να σας εξηγήσω
Όπως είναι γνωστό από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων του Δεκεμβρίου έχει αποφασισθεί η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους έως 10 εκατ €, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η εξαγορά του 80,5% της Lion Rental, εταιρεία που αντιπροσωπεύει τη γερμανική εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων SIXT.
Υπό κανονικές συνθήκες η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου θα έπρεπε να έχει προχωρήσει (ή προχωρά στο αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς μετά την γ.σ παρέχεται ένα εύλογο διάστημα 6 μηνών προκειμένου να υλοποιηθεί η σχετική απόφαση) αλλά μέχρι τώρα από την πλευρά της εισηγμένης τηρείται…σιγή ασυρμάτου. Τόσο για την αμκ κατ΄επέκταση για την ολοκλήρωση του deal για την απόκτηση της Lion/SIXT.
Για την “σφήνα” της πλευράς Κυριακόπουλου (του υιού του Οδυσσέα) στον διαγωνισμό, το “Β” σας είχε αποκαλύψει πρώτο όλο το παρασκήνιο για αυτό και τώρα είναι σε θέση να γνωρίζουμε (σύμφωνα με την ίδια πηγή) πως το συγκεκριμένο deal παρουσιάζει κάποιες μικροεμπλοκές. Θα αναφερθούμε αναλυτικότερα εάν και εφ΄ όσον αυτές δεν αρθούν και η συμφωνία κινδυνεύσει με ναυάγιο, κάτι που προσώρας μοιάζει περισσότερο με θεωρητικό ενδεχόμενο.
Θυμίζω, από τις 20 Απριλίου 2018 το “Β” ρωτούσε “Τι γυρεύει η Μοτοδυναμική στα λιοντάρια του Βασιλάκη;”.
Με την χθεσινή κίνηση στο ταμπλό επιχειρήθηκε να δοθεί μία απάντηση/έμμεση διάψευση πως “κάτι τρέχει με το deal” και ότι όλα βαίνουν καλώς.
Πράγματι, εάν η συμφωνία προχωρήσει και εν τέλει ολοκληρωθεί, τα 11 εκατ.€ που αποτιμάται η Μοτοδυναμική στο ταμπλό θα είναι λίγα μπροστά στα προσδοκώμενα οφέλη από την απόκτηση της εταιρείας ενοικίασης/μίσθωσης που αυτή την στιγμή έχει ένα μερίδιο αγοράς στο 8%-9% αρκετά πίσω από τους δύο leaders, την Autohellas του Βασιλάκη και την Avis του Koc.