Μια νέα υπηρεσία ανάλυσης, αξιολόγησης και ενίσχυσης της εικόνας τουριστικών προορισμών, οργανισμών και επιχειρήσεων, σε επίπεδο στρατηγικής, επικοινωνίας και προϊόντος λανσάρει η MINDHAUS, μέλος της V+0 Greece.
To Brandetector καλύπτει την ανάγκη στοχευμένης και μεθοδικής ανάπτυξης του brand μιας τουριστικής επιχείρησης ή τουριστικού οργανισμού και προορισμού, σε συνάρτηση με τις προτιμήσεις των πελατών – επισκεπτών, αλλά και την εικόνα και τον χαρακτήρα του ανταγωνισμού. Ως εργαλείο συμβάλλει στην ενίσχυση της ζήτησης, προτείνοντας μια ιεραρχημένη σειρά κινήσεων εμπορικής βελτίωσης του brand experience με απώτερο στόχο η επιχείρηση, ο οργανισμός ή ο προορισμός να ξεχωρίσει μεταξύ του clutter και, εντέλει, να αποτελέσει μια συνεχώς ελκυστικότερη επιλογή για τους εν δυνάμει επισκέπτες.
Η καινοτομία που εισάγει στον κλάδο του τουρισμού είναι ότι συνδυάζει, με τυποποιημένη μεθοδολογία αλλά εξατομικευμένο τρόπο, την πρωτογενή ποιοτική έρευνα, το social listening για τις βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, την έρευνα σε επίπεδο προορισμού και τη συμβουλευτική, με βαθιά γνώση, σε θέματα τουριστικού marketing, επικοινωνίας και προϊόντων. Συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά της τουριστικής επιχείρησης (ή και του τουριστικού οργανισμού) με τα πρότυπα (benchmarks), το βασικό ανταγωνισμό αλλά και τη φυσιογνωμία του προορισμού, το Brandetector εξάγει πολύτιμα συμπεράσματα και αποτελέσματα και προτείνει δράσεις για ουσιαστική βελτίωση και διαφοροποίηση. Το καινοτόμο εργαλείο απευθύνεται σε ξενοδοχειακές μονάδες 4* και 5*, είτε ανεξάρτητες είτε μέλη διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων, σε τουριστικά αξιοθέατα καθώς και σε προορισμούς.
Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, δήλωσε σχετικά: «Στη MINDHAUS διοχετεύουμε τη στρατηγική μας σκέψη, τη δημιουργικότητα αλλά και την εκτεταμένη μας εμπειρία για την υποστήριξη τουριστικών brands που πραγματικά ξεχωρίζουν. Δημιουργήσαμε το Brandetector για να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες του τουρισμού να εξελίξουν τόσο την επικοινωνία, όσο και το προϊόν τους, με στόχο την συνεχή ικανοποίηση του επισκέπτη και, τελικά, να αναβαθμίσουν τη θέση τους στην αγορά. Το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης υπηρεσίας ενισχύει τα USPs του brand και ενσωματώνεται στις παρεχόμενες υπηρεσίες, στο επικοινωνιακό αποτύπωμα αλλά και στο προσφερόμενο προϊόν».