Η Mindhaus, μέλος της V+O Greece με εξειδίκευση στο στρατηγικό marketing στο τομέα του τουρισμού, επιλέχθηκε, μέσα από διαδικασία υποβολής προτάσεων, για την εκπόνηση ολοκληρωμένης έρευνας αγοράς με στόχο το Ελληνικό κοινό για το νέο Angsana Corfu.
Το συγκεκριμένο θέρετρο σηματοδοτεί την είσοδο στην Ευρωπαϊκή αγορά του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts που αναλαμβάνει την διαχείριση της μονάδας.
Η Mindhaus παρείχε υπηρεσίες έρευνας αγοράς για το εγχώριο κοινό, profiling των Ελλήνων επισκεπτών καθώς και συμβουλευτική στρατηγικής marketing βασισμένη σε ερευνητικά δεδομένα και πληροφορίες.
Το Angsana Corfu αποτελεί μία πολύ σημαντική επένδυση τόσο για την ιδιοκτήτρια εταιρία, KLC ΙΙΙ Hellas, που ανήκει στον όμιλο Κέρτσικωφ καθώς και για την Banyan Tree Hotels & Resorts, που διαχειρίζεται τα brands Angsana, Banyan Tree, Cassia και Dhawa. Το νέο θέρετρο που θα είναι η πρώτη μονάδα της Banyan Tree στην Ευρώπη, προστίθεται σε ένα χαρτοφυλάκιο 48 θέρετρων διεθνώς και θα προσφέρει στους Ευρωπαίους επισκέπτες μία μοναδική και αυθεντική εμπειρία, ειδυλλιακής ατμόσφαιρας, χαλάρωσης και ευεξίας.
Καλωσορίζοντας την συνεργασία, ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: “Η άφιξη της Banyan Tree Hotels & Resorts στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και η επερχόμενη έναρξη λειτουργίας του Angsana Corfu, προσθέτει μεγάλη αξία στον Ελληνικό τουρισμό. Στην Mindhaus είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε ένα τόσο μοναδικό και υψηλών προδιαγραφών έργο και που μπορούμε να συμβάλλουμε αποτελεσματικά στην επιτυχημένη λειτουργία του στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά”.