Η Maran Dry Management, μονάδα της ελληνικού Ναυτιλιακού Ομίλου Αγγελικούση, βάζει “πλώρη” για πλοία νέας τεχνολογίας, που θα χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα για τη λειτουργία τους.
Στο πλαίσιο αυτό, συνεργάζεται με την ιταλική RINA και τον την κινεζική Shanghai Ship Research and Design Institute (SDARI) για την ανάπτυξη ενός newcastlemax carrier που θα λειτουργεί με υδρογόνο μέσω LNG που θα μεταφέρει το πλοίο.
Ο σχεδιασμός της λειτουργίας του εν λόγω πλοίου «συνεπάγεται χαμηλότερες ροές μάζας, προκειμένου να συμβαδίζει σταδιακά με τον ρυθμό των απαιτήσεων μείωσης των εκπομπών έως το 2050», ανέφερε η RINA.
«Ο σχεδιασμός θα μας επιτρέψει να λειτουργήσουμε με αυξανόμενα ποσοστά υδρογόνου, μειώνοντας τις εκπομπές με την πάροδο του χρόνου, με στόχο να ανταποκριθούμε στα ολοένα και πιο αυστηρά όρια εκπομπών έως το 2050», δήλωσε ο Μπάμπης Κουβάκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Maran Dry Management.
Το νέο πλοίο δεν απαιτεί χερσαία υποδομή υδρογόνου, ούτε εγκαταστάσεις αποθήκευσης εντός αυτού, καθώς οι ανάγκες του μπορούν να καλυφθούν από υπάρχουσες εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού LNG.