Με τη χρήση καινοτόμων στρατηγικών, καναλιών και AI powered εργαλείων διαφήμισης η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels στην Ελλάδα σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Relevance Digital, διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών digital marketing, πετυχαίνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και αναδεικνύονται ως διεθνές case study στο Think with Google, το επίσημο portal της Google και resource hub των παγκόσμιων τεχνολογικών εξελίξεων για marketers. Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand για το άνοιγμα των νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα αλλά και την αύξηση των κρατήσεων από νέες αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε ξενοδοχείο και προφίλ επισκεπτών ο Όμιλος Brown Hotels και η Relevance Digital πέτυχαν διπλασιασμό των εσόδων μειώνοντας κατά 55% το κόστος ανά κράτηση.
Χτίζοντας την αναγνωρισιμότητα του brand σε νέες αγορές
Σηματοδοτώντας την αρχή της δραστηριότητας στην Ευρώπη, η Brown Hotels επέκτεινε το portfolio της στην Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, ανοίγοντας από το 2020 συνολικά 12 νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα και σε παραθεριστικούς προορισμούς (Κόρινθο, Εύβοια, Κέρκυρα & Κρήτη).
Η ραγδαία και αποτελεσματική ανάπτυξη του δικτύου προϋπέθετε την άμεση αύξηση του brand awareness του ομίλου, την προσέγγιση του νέου κοινού αλλά και την αύξηση των εσόδων. Με στόχο να παρέχει μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας και συνάμα να συμβάλλει στην αναγέννηση της περιοχής, όπου βρίσκεται, κάθε ξενοδοχείο της Brown Hotels είναι μοναδικό, με αισθητική εμπνευσμένη από τον ιδιαίτερο παλμό της κάθε περιοχής, και συνυφασμένο με το ιδιαίτερο της χρώμα.
Με γνώμονα αυτό και σκοπό να προσεγγίσει τους ανάλογους επισκέπτες με προσαρμοσμένο μήνυμα και να δημιουργήσει ουσιαστικές συνδέσεις με πιθανούς επισκέπτες, η Relevance σε συνεργασία με τη Brown Hotels έδωσαν έμφαση στη δημιουργία σχετικού περιεχομένου ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ξενοδοχείου αλλά και του κοινού στόχευσης, που προωθήθηκε μέσω ψηφιακών καμπανιών βασισμένων στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ).
Δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από το personalization
Υπό την καθοδήγηση της Relevance πραγματοποιήθηκε έρευνα σε δύο διαφορετικά σύνολα δυνητικών πελατών, τους εγχώριους και τους διεθνείς ταξιδιώτες. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν προφίλ δυνητικών επισκεπτών τόσο για τα urban ξενοδοχεία της Brown Hotels, που βρίσκονται στην Αθήνα, όσο και για τα παραθαλάσσια resorts στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Η χρήση εξελιγμένων καμπανιών, που βασίζονται σε ΑΙ, επέτρεψαν στην ομάδα της Relevance την πρόσβαση στην ανάλυση ιστορικών δεδομένων, αλλά και σύγχρονων τάσεων. Σχεδιάζοντας μία ευρεία γκάμα περιγραφών και τίτλων, εικόνων και video κατάλληλων για κάθε προφίλ επισκέπτη και με τη συμβολή του Performance Max for travel goals κάθε ομάδα-στόχος συνδέθηκε με το μεμονωμένο ξενοδοχείο, που είναι περισσότερο ελκυστικό, αξιοποιώντας πολλαπλά διαφημιστικά κανάλια της Google με μία μόνο καμπάνια.
Χρησιμοποιώντας στοιχεία δημιουργικού ξεχωριστά για κάθε τοποθεσία, μεγιστοποιήθηκε ο αντίκτυπος της καμπάνιας και προσεγγίστηκαν περισσότεροι σχετικοί ταξιδιώτες.
Στο πλαίσιο αυτό, για το επηρεασμένο από την αστική κληρονομιά της Αθήνας, Brown Acropol, η καμπάνια αφορούσε την ανακαίνιση του ξενοδοχείου με την ιδιαίτερη αισθητική του, αλλά και την ανάδειξη των νέων υπηρεσιών του (rooftop restaurant, jacuzzis, spa), όπως και το κεντρικό σημείο του ξενοδοχείου στην πόλη, ενώ για ταξιδιώτες που αναζητούν επιλογές για διακοπές με την οικογένειά τους, έμφαση δόθηκε στα resorts, όπου αναδείχθηκαν στοιχεία που προσφέρουν ένα ιδανικό περιβάλλον για ποιοτικό χρόνο με τα παιδί, με έμφαση στην ευχάριστη ατμόσφαιρα των οικογενειακών διακοπών και τις ποικίλες δραστηριότητες.
Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη και η εξατομίκευση φέρνουν άμεσα επιχειρηματικά αποτελέσματα
Συνδυάζοντας τη στρατηγική που στηρίζεται στη δημιουργία προφίλ και τη δυνατότητα του ΑΙ της Google να κατανοεί τα δεδομένα αναζήτησης, η Brown Hotels Greece με τη βοήθεια της Relevance οδηγήθηκε σε ιδιαίτερα επιτυχημένα αποτελέσματα εντός σύντομου χρονικού διαστήματος.
Η καμπάνια αύξησε τις απευθείας κρατήσεις στην Ελλάδα κατά 19X, ενώ παράλληλα μείωσε το κόστος ανά κράτηση κατά 55%.
H VP Marketing-Greece της Brown Hotels Δήμητρα Αρίδα δήλωσε: «H ομάδα μάρκετινγκ και δημιουργικού μας εργάστηκε εκτενώς στην ανάλυση των δεδομένων και των χαρακτηριστικών κάθε αγοράς, όπως και των μοναδικών πλεονεκτημάτων κάθε ξενοδοχείου. Σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency, σχεδιάσαμε και παρακολουθήσαμε τις καμπάνιες χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, επιτυγχάνοντας τον στόχο αναγνωρισιμότητας και το αναμενόμενο ROI εσόδων.»
O Founder & CEO της Relevance Digital Agency, Θανάσης Σοφιανός, δήλωσε: «H συνεργασία μας με την Brown Hotels Greece απέδειξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη και η εξατομίκευση μπορούν να οδηγήσουν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα, καθιστώντας το performance marketing κεντρικό πυλώνα αύξησης εσόδων για ένα ξενοδοχείο. Είμαστε χαρούμενοι, που σε συνεργασία με την ομάδα της Brown Hotels Greece, καταφέραμε να ενισχύσουμε σημαντικά όχι μόνο την αναγνωρισιμότητα του brand, αλλά και να προσεγγίσουμε νέα κοινά, οδηγώντας σε διπλασιασμό των εσόδων.»