Μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών ανακοίνωσε η nrg για τον Απρίλιο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά σε:

•  5% επιπλέον Έκπτωση στο Ηλεκτρικό Ρεύμα.

•  5% επιπλέον Έκπτωση στο Φυσικό Αέριο.

•  10% έκπτωση στους δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολόγιου (ΚΟΤ) και τους Ευάλωτους Πελάτες.

•  5 ευρώ έκπτωση για ενεργοποίηση e-bill στο mynrg.

• Μηδενισμό της εγγύησης με πάγια εντολή, με παράλληλη επιμήκυνση της προθεσμίας για τον χρόνο ενεργοποίησής της, από έναν σε δύο μήνες.

Παράλληλα η εταιρεία είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους καταναλωτές της με απομακρυσμένη επικοινωνία και πρότυπη εξυπηρέτηση.

Η nrg λειτουργεί πλήρως και 100% απομακρυσμένα, ενώ το σύνολο των υπηρεσιών της βρίσκονται στη διάθεση των πελατών της με τους ακόλουθους τρόπους:

1. Τηλεφωνικό κέντρο nrg 18101 (ή εναλλακτικά στο ‪2111032132‬), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

2. Εφαρμογή mynrg.gr για την πλήρη διαχείριση της παροχής σας από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο.

3. Το website www.nrg.gr, με διάφορους τρόπους επικοινωνίας (όπως click to call, live chat, φόρμα επικοινωνίας και online δυνατότητα πληρωμής) και ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 – 19:00.

4. Μέσω e-mail στο cs@nrgprovider.com.

5. Μέσω των επίσημων σελίδων της nrg στα Social Media www.facebook.com/nrgprovider και www.instagram.com/nrg.gr/.

Τέλος, η εταιρεία, προσφέρει πολλαπλούς τρόπους για απομακρυσμένη τακτοποίηση του λογαριασμού:

1. Νέα υπηρεσία Πληρωμής μέσω τηλεφώνου.

Με χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας, τηλεφωνικά στο 18101 ή στο ‪2111032132‬

2. Μέσω της εφαρμογής mynrg.

3. Μέσω του website www.nrg.gr.

4. Μέσω web banking ή / και phone banking της τράπεζας με την οποία συνεργάζεται ο πελάτης.

5. Με χρήση πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας, μέσω της πλατφόρμας Livepay της τράπεζας Eurobank.

6. Μέσω ενεργοποίησης πάγιας εντολής στην τράπεζα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ