Μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών ανακοίνωσε η nrg για τον Απρίλιο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά σε:
• 5% επιπλέον Έκπτωση στο Ηλεκτρικό Ρεύμα.
• 5% επιπλέον Έκπτωση στο Φυσικό Αέριο.
• 10% έκπτωση στους δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολόγιου (ΚΟΤ) και τους Ευάλωτους Πελάτες.
• 5 ευρώ έκπτωση για ενεργοποίηση e-bill στο mynrg.
• Μηδενισμό της εγγύησης με πάγια εντολή, με παράλληλη επιμήκυνση της προθεσμίας για τον χρόνο ενεργοποίησής της, από έναν σε δύο μήνες.
Παράλληλα η εταιρεία είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους καταναλωτές της με απομακρυσμένη επικοινωνία και πρότυπη εξυπηρέτηση.
Η nrg λειτουργεί πλήρως και 100% απομακρυσμένα, ενώ το σύνολο των υπηρεσιών της βρίσκονται στη διάθεση των πελατών της με τους ακόλουθους τρόπους:
1. Τηλεφωνικό κέντρο nrg 18101 (ή εναλλακτικά στο 2111032132), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
2. Εφαρμογή mynrg.gr για την πλήρη διαχείριση της παροχής σας από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο.
3. Το website www.nrg.gr, με διάφορους τρόπους επικοινωνίας (όπως click to call, live chat, φόρμα επικοινωνίας και online δυνατότητα πληρωμής) και ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 – 19:00.
4. Μέσω e-mail στο [email protected].
5. Μέσω των επίσημων σελίδων της nrg στα Social Media www.facebook.com/nrgprovider και www.instagram.com/nrg.gr/.
Τέλος, η εταιρεία, προσφέρει πολλαπλούς τρόπους για απομακρυσμένη τακτοποίηση του λογαριασμού:
1. Νέα υπηρεσία Πληρωμής μέσω τηλεφώνου.
Με χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας, τηλεφωνικά στο 18101 ή στο 2111032132
2. Μέσω της εφαρμογής mynrg.
3. Μέσω του website www.nrg.gr.
4. Μέσω web banking ή / και phone banking της τράπεζας με την οποία συνεργάζεται ο πελάτης.
5. Με χρήση πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας, μέσω της πλατφόρμας Livepay της τράπεζας Eurobank.
6. Μέσω ενεργοποίησης πάγιας εντολής στην τράπεζα.