Η εύρεση συνεργατών μέσω της μεθόδου franchise ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες στη Θεσσαλονίκη, ενώ συνεχίζεται στην Αθήνα,  παράλληλα με τη μετατροπή των καταστημάτων Αυτόματων Πωλητών σε Συνεταιριστικές Γωνιές ελληνικών προϊόντων “ΘΕΣγάλα συν”.

Στόχος του ΘΕΣγάλα, είναι η ενίσχυση των υπαρχόντων καταστημάτων και η μετεξέλιξη του Συνεταιρισμού ως μία ‘ομπρέλα’ για διανομή προϊόντων Συνεταιρισμών και Ελλήνων παραγωγών, μέσω του δικτύου καταστημάτων του.

Μετά από τη Θεσσαλονίκη, όπου ξεκίνησε και συνεχίζεται, με μεγάλη επιτυχία, η ανάπτυξη συνεργασιών μέσω franchise, ο ΘΕΣγάλα συνεχίζει τη φάση αξιολόγησης της διαδικασίας για την εύρεση συνεργατών και στην Αθήνα, όπου ήδη 10 καταστήματα έχουν αποκτήσει νέους συνεργάτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και σήμερα έχουν παραχωρηθεί σε συνεργάτες/franchisee 15 καταστήματα στις δύο πόλεις και άλλα 7 ετοιμάζονται κατασκευαστικά για άμεση παραχώρηση.

Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις ενδιαφερομένων για να επενδύσουν σε ένα κατάστημα ΘΕΣγάλα έχουν ξεπεράσει τις 600 για τις δύο πόλεις, τόσο για τα υπάρχοντα καταστήματα όσο και για περιοχές της Αττικής που δεν έχουν σήμερα κατάστημα ΘΕΣγάλα.

Η μέση τιμή πώλησης για τη Θεσσαλονίκη, στην οποία έχουν μείνει διαθέσιμα λίγα ακόμη καταστήματα, είναι στις 95.000ευρώ ενώ για την Αθήνα κυμαίνεται περίπου στις 120.000ευρώ. Η τιμή διαμορφώνεται κυρίως ανάλογα με τις πωλήσεις του καταστήματος, το σημείο εγκατάστασης και το μέγεθος του καταστήματος.

Μέσω του μοντέλου franchise, ο ΘΕΣγάλα μπορεί να εγγυηθεί για την επιτυχία της συμμετοχής των νέων επενδυτών, προσφέροντας: 

• Την παραχώρηση επιχείρησης που βρίσκεται ήδη σε λειτουργία με σήμα αναγνωρισμένο και επιλεγμένο από το τοπικό καταναλωτικό κοινό.

• Εξασφαλισμένη επισκεψιμότητα και την ύπαρξη ενεργού πελατολογίου, τα οποία οφείλονται στην προϋπάρχουσα λειτουργία του Καταστήματος ΘΕΣγάλα με τη μορφή των αυτόματων πωλητών.

• Τη δημιουργία νέου καταστήματος σε περιοχή που δεν υπάρχει μέχρι σήμερα κατάστημα ΘΕΣγάλα.

• Τη διαφοροποιημένη και ασφαλή διαδικασία διανομής και διάθεσης προϊόντος και εξυπηρέτησης καταναλωτών 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

• Κεντροποιημένες διαδικασίες ελέγχου και συντονισμού της λειτουργίας των καταστημάτων και λογιστικής παρακολούθησης αυτών για την εξασφάλιση της ενιαίας πολιτικής και την αποφυγή παρεκκλίσεων σε όλο το δίκτυο franchise.

• Το αποκλειστικό δικαίωμα διανομής  προϊόντων κατ’ οίκον (μέσω της υπηρεσίας ‘Το θες σπίτι σου’) για τη συγκεκριμένη περιοχή  που βρίσκεται το κατάστημα.

Η διαδικασία επιλογής νέων συνεργατών έχει ήδη ξεκινήσει, με εκδήλωση ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδαhttp://www.thesgala.gr/franchise.html

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ