Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) προχωρεί στην εφαρμογή μιας σειράς μέτρων για την βελτίωση της παρουσίας της στην κινεζική αγορά, ώστε να αντιμετωπίσει την υποτονική ζήτηση, αλλά και τον αυξημένο ανταγωνισμό, σύμφωνα με ανακοίνωση της ιταλο-αμερικανικής κοινοπραξίας.

Σύμφωνα με την ετήσια αναφορά για το 2018, τα έσοδα της FCA κατέγραψαν ετήσια αύξηση 4% στα 115,4 δισεκατομμύρια ευρώ (περίπου 130,4 δισεκατομμύρια δολάρια).

Τα κέρδη της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 3% στα 3,6 δισεκατομμύρια ευρώ (περίπου 4,07 δισεκατομμύρια δολάρια) από την θετική πορεία των πωλήσεων των οχημάτων Jeep και Ram.

Ωστόσο, στις χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού, συμπεριλαμβανομένης και της Κίνας, η FCA κατέγραψε μείωση τζίρου κατά 17%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ