Αναδιατάξεις, αναδιανομές, αξιολογήσεις  αλλά και λύσεις συνεργασιών ασφαλιστικών πρακτόρων με τα εταιρικά δίκτυα προβλέπει η ασφαλιστική ατζέντα το 2021. Κάθε κατηγορία, έτσι όπως περιγράφεται, πίσω από τις λέξεις, τους αριθμούς και τις αποφάσεις κρύβει την ιστορία της.

Ικανοποίηση και παροχή κινήτρων για κάποιους, αλλά γεύση αποδοκιμασίας για κάποιους άλλους που δεν έπιασαν στόχους στα χρονικά πλαίσια που ορίζουν οι συμβάσεις.  Περίεργα θα σκέφτεστε, μας τα λέει η στήλη του Ανασφάλιστου σήμερα. Και τώρα θα περιμένετε να διαβάσετε και να μάθετε περισσότερα.

Όχι, η στήλη δεν θα περάσει σε λεπτομέρειες και κρίσεις, σχόλια και επικρίσεις, τέτοιου είδους, γιατί προβληματίζεται για κάτι άλλο πιο σοβαρό που αν συνεχιστεί θα έχει αντίκτυπο και σε όσους σήμερα πανηγυρίζουν.

Τι γίνεται με τις πωλήσεις, πώς πάνε; Αν κατεβάζουμε τον πήχυ για να πούμε ότι πωλήσαμε και πιάσαμε στόχους τα πράγματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα. Και όταν κάποιος δεν καταφέρνει να πωλήσει το ‘εμπόρευμα’ του κάτι δεν καλά.

Πώς να αποδώσουμε τώρα ευθύνες, να πούμε ότι ο πωλητής έδειξε υπερβολικό ζήλο να πιάσει την θέση επειδή δεν είχε αλλού ευκαιρία, να πούμε ότι αυτός που τον επέλεξε έκανε λάθος, να πούμε ότι φταίει το προϊόν;

Ο Ανασφάλιστος θεωρεί η πώληση θέλει μεγάλη ικανότητα στην επικοινωνία,ικανότητα στο να θέτεις προτεραιότητες, υψηλή προσαρμοστικότητα και γνώση της οικονομίας, ανάληψη πρωτοβουλιών, ακεραιότητα, αναλυτική σκέψη, ικανότητα και μεγάλη προσοχή στην ανάπτυξη σχέσεων, ενσυναίσθηση και την ικανότητα του να μπορείς να δίνεις συμβουλές. Για να γίνει αυτό πρέπει να σε εμπιστεύονται για αυτό που είσαι και να είσαι σοβαρός, όχι να δείχνεις σοβαρός γιατί το έχασε το παιχνίδι. Αν δεν τα έχει πάνω αυτά ο πωλητής, τι ταμπέλες να κρεμάσεις, τι τίτλους να δώσεις, χαμένος είναι και αυτός και ο unit manager ή τα γραφεία των ασφαλιστικών.

Βασικό για να πωλήσεις πρέπει να έχεις το προϊόν. Εδώ τι έχουμε να πούμε: ότι οι ασφαλιστικές άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο έχουν εκδώσει προϊόντα τα οποία βρίσκουν και κουμπώνουν στις ανάγκες των ασφαλισμένων. Άρα τι μένει, το κόστος και εκεί σκοντάφτουμε.

Έχει λοιπόν να προτείνει ο Ανασφάλιστος δύο πράγματα, μήπως να κοιτάξουν οι ασφαλιστικές καλύτερα τις τιμολογήσεις των προϊόντων και δη, της υγείας αλλά και των άλλων;

Μήπως οι στρατολογήσεις πρέπει να γίνονται με πιο αυστηρά κριτήρια και, όχι ότι περνά στο δρόμο και ρίξει μια ματιά προς τα πάνω, του ανοίγουμε την πόρτα; Ίσως και οι ασφαλιστικές θα είναι πάντα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουν θετικά νέα για όλες τις κατηγορίες πωλητών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ