«Πυλώνα περαιτέρω ανάπτυξης του ομίλου» χαρακτήρισε τη Θεσσαλονίκη ο Ευτύχιος Βασιλάκης, στο πλαίσιο της ενημέρωσης αναλυτών για τα αποτελέσματα εξαμήνου. Ο πρόεδρος της Aegean χαρακτήρισε κομβική τη Θεσσαλονίκη, καθώς έχει μεγαλύτερα περιθώρια ώστε να φτάσει τα επίπεδα ανάκαμψης σε σχέση με τους ρυθμούς των άλλων αεροδρομίων, που έχουν καλύψει τα κενά του Covid.

Για αυτό και θα ενισχυθεί περαιτέρω η διασυνδεσιμότητα του «Μακεδονία», αρχής γενόμενης από το Vaclav Havel/Πράγα. Ωστόσο, ενδιαφέρουσα ήταν η αποστροφή του λόγου του –με αφορμή τις προοπτικές δρομολογίων μετά την απόκτηση των Airbus XLR, πτητικής εμβέλειας 8 και πλέον ωρών–, όπου είπε: «(…) με τέτοια αεροπλάνα και τη Ρωσία θα… καλύπταμε…».

Ως γνωστόν, η εταιρεία, όπως και οι ευρωπαϊκές, έχει διακόψει τα δρομολόγιά της από/προς Ρωσία, στρέφεται προς Ανατολικά (Ινδία) και ενεργεί με (γεω)πολιτικό πρόσημο (Ερμπίλ). Σε περίπτωση, όμως, που –κάποια στιγμή– ξανανοίξει ο ρωσικός εναέριος χώρος, θα σπεύσει να δραστηριοποιηθεί σε μια αγορά που, πριν από το Ουκρανικό, είχε ξεπεράσει το ένα (1) εκατομμύριο επισκέπτες. 

από ΧΡΗΜΑ WEEK