Οι νέες υπηρεσίες της Mastercard θα διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ τραπεζών και τρίτων μερών, ενισχύοντας τη μεταξύ τους εμπιστοσύνη, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται καλύτερα οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις. 

Στο πλαίσιο του μεγαλύτερου Ευρωπαϊκού FinTech event Money 20/20, η Mastercard ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέα σειράς υπηρεσιών για να στηρίξει την μετάβαση του τραπεζικού τομέα προς την ανοιχτή τραπεζική, σε μια περίοδο όπου οι συνεργάτες της ετοιμάζονται να επωφεληθούν της νέας ευρωπαϊκής οδηγίας PSD2. Με βασικούς πυλώνες την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια στο οικοσύστημα της ανοιχτής τραπεζικής, οι νέες υπηρεσίες της Mastercard θα διευκολύνουν τις τράπεζες και τους τρίτους παρόχους να συνεργαστούν με τρόπο που θα επιτρέπει στην ανοιχτή τραπεζική να λειτουργεί με επιτυχία.

Το ‘άνοιγμα’ των οικονομικών δεδομένων, θα δώσει την δυνατότητα σε τρίτους παρόχους  να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία και τις πληροφορίες που διαθέτουν οι τράπεζες. Κάτι τέτοιο, όχι μόνο θα εξουσιοδοτεί τους τρίτους παρόχους και τις τράπεζες να προσφέρουν βελτιωμένα και εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά θα τους επιτρέψει επίσης να πραγματοποιούν πληρωμές για λογαριασμό της επιχείρησης ή του καταναλωτή.

Οι αλλαγές στο χρηματοοικονομικό οικοσύστημα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιήσουν πλήρως την αλληλεπίδραση των καταναλωτών και των επιχειρήσεων με τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Οι νέες υπηρεσίες της Mastercard έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν πρακτικές απαντήσεις στις προκλήσεις που εμποδίζουν το μοντέλο ανοιχτής τραπεζικής να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του:

  • Θα ενσωματώσουν έναν πανευρωπαϊκό κατάλογο τρίτων παρόχων για να βοηθήσουν τις τράπεζες να διασφαλίσουν ότι τα μέρη που ζητούν πρόσβαση στον λογαριασμό ενός πελάτη είναι νόμιμα
  • Θα περιλαμβάνουν μια εξελιγμένη υπηρεσία παρακολούθησης απάτης (βασισμένη στις εκτενείς λύσεις ασφάλειας και προστασίας της Mastercard), που θα επιτρέπει στις τράπεζες να εντοπίζουν και να εκτιμούν καλύτερα τον κίνδυνο κάθε τρίτου παρόχου
  • Θα παρέχουν επίσης έναν ειδικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών, που συνδυάζει μία σειρά από σαφείς κανόνες με μία πλατφόρμα επικοινωνίας, αξιοποιώντας την εκτενή μας εμπειρία στην επίλυση διαφορών, στις πληρωμές με κάρτα
  • Τέλος, οι υπηρεσίες θα διαθέτουν έναν κόμβο διασύνδεσης που θα βοηθά τους τρίτους παρόχους να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν την επικοινωνία τους με τις τράπεζες

Οι υπηρεσίες αυτές θα συμβάλλουν από κοινού στην εδραίωση της εμπιστοσύνης στο νέο ανοιχτό τραπεζικό οικοσύστημα μεταξύ των καταναλωτών, των τραπεζών, των εμπόρων λιανικής και των τρίτων παρόχων, ενώ ταυτόχρονα η μεταξύ τους αλληλεπίδραση θα γίνει πιο απλή.

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Πιστεύουμε ότι αυτές οι νέες υπηρεσίες έρχονται να αντιμετωπίσουν τα εμπόδια στη λειτουργία ενός επιτυχημένου ανοιχτού τραπεζικού οικοσυστήματος. Οι λύσεις της Mastercard στοχεύουν να προσφέρουν στις τράπεζες και στους τρίτους παρόχους τη σιγουριά, ώστε να μπορούν να εστιάσουν το χρόνο και τις προσπάθειές τους σε ό,τι είναι πιο σημαντικό για εκείνους, αλλά κυρίως για τους καταναλωτές».

Οι νέες υπηρεσίες της Mastercard θα εφαρμοστούν πιλοτικά στις αρχές του 2019, με το Ηνωμένο Βασίλειο και την Πολωνία να έχουν προτεραιότητα ως αγορές, προτού τα νέα εργαλεία κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη, αργότερα το ίδιο έτος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ