Μια νέα πλατφόρμα δημιουργεί η Lufthansa με τη συνδρομή του cloud της Google, με στόχο την εξυπηρέτηση των επιβατών και τον περιορισμό της ταλαιπωρίας λόγω καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων.

Μέσω του Google Cloud η αεροπορική εταιρεία θα επιχειρήσει να συγκεντρώσει όλα τα δεδομένα, που αφορούν π.χ. αντικατάσταση αεροσκαφών ή το πρόγραμμα του πληρώματος, σε μια ενιαία πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το CNBC η εταιρεία θα εκπαιδεύσει το προσωπικό της προκειμένου να χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη πλατφόρμα και να παρουσιάζει προτάσεις για την επανέναρξη του σχεδίου πτήσης.

Περισσότεροι από 145 εκατ. επιβάτες πέταξαν με τη Lufthansa πέρυσι, αριθμός-ρεκόρ για την εταιρεία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ