Της Κυρέλας Πέτρου

Λίγες μόλις ημέρες μετά την έναρξή της τερματίστηκε η καμπάνια της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ), με τίτλο «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα».

Η συγκεκριμένη καμπάνια είχε επικοινωνηθεί ως ένα κίνημα που στόχευε να ενημερώσει τους καταναλωτές για τη λειτουργία της εγχώριας αγοράς ζυθοποιίας, διεκδικώντας ίσους όρους. Όπως ανέφερε σχετικά η ΕΖΑ, «το μήνυμα “Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα”, αποτελεί το όραμα της εταιρείας για τη δημιουργία μιας αγοράς ίσων ευκαιριών και δίκαιου ανταγωνισμού, όπου όλα τα προϊόντα μπύρας συνυπάρχουν, με τους ίδιους όρους, στα δίκτυα διανομής και τα καταστήματα επιτόπιας κατανάλωσης».

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΖΑ, κ. Αθανάσιος Συριανός είχε δώσει το.. εναρκτήριο λάκτισμα, δηλώνοντας «ευελπιστούμε ότι την καμπάνια μας θα αγκαλιάσουν και θα στηρίξουν οι μικροί και μεσαίοι ζυθοποιοί, αλλά και οι μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες της χώρας μας στο σύνολό τους, ώστε όλοι μαζί, σαν μία γροθιά, να διεκδικήσουμε χώρο για την Ελλάδα μας».

Την κίνηση έσπευσε να επικροτήσει η πρωτοβουλία Ελλα -Δικά μας, καθώς η ΕΖΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της και πολύ μελάνι χύθηκε για να περιγράψει το νέο «πόλεμο» που ξεκινούσε στην εγχώρια αγορά μπύρας, εν’ όψει μάλιστα μίας πολλά υποσχόμενης -από άποψη κατανάλωσης- θερινής σεζόν.

Κάποιες.. αστοχίες ωστόσο, οδήγησαν στην άμεση απόσυρση της καμπάνιας. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ΕΖΑ είχε αναρτήσει τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα της όσο και σε σελίδες στα social media, πίνακες στους οποίους προβάλλονταν προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (όπως Άλφα, Άμστελ, Μάμος, Heineken κ.ά) και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας (Μύθος, Fix, Carlsberg κ.ά), τα οποία χαρακτηρίζονταν ως ολλανδικά και δανέζικα αντίστοιχα, με το σκεπτικό ότι οι δύο προαναφερόμενες επιχειρήσεις αποτελούν θυγατρικές των Heineken και Carlsberg, αντίστοιχα.

Η κίνηση αυτή προκάλεσε την παρέμβαση της Αθηναϊκής και Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και στις πλατφόρμες των social media (facebook, youtube, Instagram), πραγματοποιώντας καταγγελίες για παράνομη χρήση των σημάτων τους. Παράλληλα και για τον ίδιο λόγο κατέθεσαν μηνύσεις.

Μετά από τις καταγγελίες, αφενός οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης «κατέβασαν» τις συγκεκριμένες σελίδες, ενώ η εταιρεία απέσυρε τις δημοσιεύσεις των προϊόντων και από την ιστοσελίδα της, με αποτέλεσμα να λάβει τέλος μια επικείμενη διένεξη, ουσιαστικά προτού καλά καλά αρχίσει.

 

2 ΣΧΟΛΙΑ

    • Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης αυτά κανονικά δεν έχουν σημασία, αλλά άμα λέτε ‘100% ελληνικές μπύρες’ ξεκινάτε μια στραβή κουβέντα που μπορει και να γυρίσει ανάποδα..π.χ. γιατι ειναι περισσοτερο μια μπυρα που παραγεται στην ελλαδα με ντοπιες πρωτες υλες ..απο την εζα π,χ, που ολοι ξερουν οτι εισαγει …;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ