Η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl έχει θέσει σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιό της με στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με πηγές, τη νέα χρονιά αναμένεται να επενδυθούν πάνω από 80 εκατ. ευρώ για την επέκταση και την αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της. Ειδικότερα, σχεδιάζεται η λειτουργία δυο νέων σημείων σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα ενώ δρομολογούνται ολικές ανακαινίσεις, οι οποίες θα περιλαμβάνουν κατεδαφίσεις και χτίσιμο από την αρχή κάποιων καταστημάτων, μεταξύ των οποίων σε Κεφαλονιά, Βέροια και Θεσσαλονίκη καθώς και μετακομίσεις καταστημάτων σε κεντρικότερα σημεία των πόλεων.
Οι μετακομίσεις στοχεύουν στο να έρθουν τα καταστήματα πιο κοντά στους καταναλωτές, καθιστώντας ευκολότερη την πρόσβασή τους σε αυτά.
Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταστήσει νέα ταμεία αφής, τα οποία αναμένεται να μειώσουν δραστικά το χρόνο αναμονής στο ταμείο και ταυτόχρονα θα διευκολύνουν την καθημερινότητα του ταμία.
Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία δεν προτίθεται να επενδύσει ακόμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς θεωρεί πως τη δεδομένη στιγμή η ελληνική αγορά δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένη για ένα τέτοιο εγχείρημα. Αυτό ωστόσο, δεν σημαίνει πως δεν μελετά και δεν παρακολουθεί τις εξελίξεις.