Φέτος, στις 9 Ιουνίου η Lidl (γερμανική αλυσίδα συμφερόντων του ομίλου Schwarz), συμπληρώνει 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, τα οποία γιόρτασε το βράδυ της Πέμπτης, παρουσία των συνεργατών της, προμηθευτών, εκπροσώπων του πολιτικού κόσμου και των ΜΜΕ.
Αναφερόμενος στη συνεργασία με τους εγχώριους προμηθευτές σημείωσε ότι η αλυσίδα το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς τονίζοντας ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ανήλθαν πέρυσι στο μισό δις. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά στα σχέδια της αλυσίδας για το μέλλον σημείωσε ότι μέχρι το τέλος καλοκαιριού θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα. Εκτός από την επέκταση στο φυσικό δίκτυο η Lidl Hellas που έχει επενδύσει 1,4 δισ. ευρώ κατά τη διάρκεια των 25 ετών που δραστηριοποιείται στη χώρα, είπε πως τον Ιούνιο ξεκίνησε πιλοτικά το πρώτο self checkout ταμείο στην Σίνδο Θεσσαλονίκης και το επόμενο διάστημα θα επεκταθεί και στην Αθήνα με απώτερο στόχο έως το τέλος του 2026 να υπάρχουν ταμεία self check out σε όλα τα σημεία του δικτύου. Σήμερα η Lidl, που απασχολεί περισσότερους από 6.700 εργαζόμενους, διαθέτει δίκτυο 230 καταστημάτων και βολιδοσκοπεί τις δυνατότητες που υπάρχουν για επέκτασή της και προς τη νησιωτική χώρα, όπως είναι η Μύκονος.